Gå til innhold
Fiskersiden

Bra Fiskelogg


Kimbo
 Share

Recommended Posts

Hei!

Er det flere som bruker "fishbrain" her?

Vil bare dele noe jeg synes er et nyttig verktøy og som blir bedre jo flere som er med.

Kan brukes på pc`n eller iphone/android i farta.

Veldig lett å oppdatere underveis så man ikke tukler mer med dette enn selve fiskingen!

Svenskene har over 8000 brukere, imens vi har 54 registrerte i Norge.

Kanskje flere vil hive seg på å registrere sine fangster og turer som jeg og et par av mine venner gjør?

Det kan legges inn rimelig mye detaljer rundt fangsten og turen som kan være til nytte senere for deg selv eller de som følger med på dine fangster.

Blir litt som facebook for fiskenerder ;)

.

Vil ihvertfall anbefale denne på det varmeste og jeg heter "kimster" hvis du føler for å legge meg til.

http://www.fishbrain.com/

Alright!

Skitt fiske!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser virkelig lovende ut!

Gratis var den også.

Ved en kjapp gjennomgang så ser det ut som om at det er mulig å skjerme enkelt-rapporter ifra andre? Har 2-3 plasser som eg faktisk ikkje ønsker å dele faktisk... Ikkje så masse for fisken sin del, men for opplevelsen rundt plassen :P

Et ørlite minus for min del var det allikevel... Siden eg binder mine egne fluer, så er det lite sannsynlig at eg finner en som er lik der som eg eventuelt kan kalle for en variant :P

Favoritt-flua mi er jo en egen kreasjon som eg selvfølgelig kunne tenkt meg å få lagt inn i en eventuell rapport.. (tnt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser virkelig lovende ut!

Gratis var den også.

Ved en kjapp gjennomgang så ser det ut som om at det er mulig å skjerme enkelt-rapporter ifra andre? Har 2-3 plasser som eg faktisk ikkje ønsker å dele faktisk... Ikkje så masse for fisken sin del, men for opplevelsen rundt plassen :P

Et ørlite minus for min del var det allikevel... Siden eg binder mine egne fluer, så er det lite sannsynlig at eg finner en som er lik der som eg eventuelt kan kalle for en variant :P

Favoritt-flua mi er jo en egen kreasjon som eg selvfølgelig kunne tenkt meg å få lagt inn i en eventuell rapport.. (tnt).

Ja, absolutt en tjeneste som er verdt å bruke.

Og at den er gratis er jo viktig å få med, noe jeg glemte.. ;)

Under support så fant jeg noe info om custom/egenprodusert du kan se på, men det er nok vanskelig å få en database på alle kunstverk og andre bustete fluer som knytes rundt bålplassen ;)

http://www.fishbrain.com/forum/#topic/Custom-egenfärgade-beten.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nå er antallet 105 registrerte i Norge, dette går rette veien :)

Tjenesten er gratis så det skader ikke å ta en titt på det!

Hjelp til å bygge en database over Norske fiskevann, fangster og hva som fanger fisk i området!

Jeg digger tjenesten og det tror jeg flere kommer til å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 years later...

Jeg bruker fortsatt FB, men ikke Premium. Dog må jeg innrømme at frekvensen for oppdatering har sunket for min del, ettersom de i praksis ikke oppdaterer registeret over sluker/ woblere/ jigger etc og har lagt stadig mer av appens innhold under Premium. Premium fremstår for meg som betydelig overpriset. En hundrings eller to i året hadde jeg nok betalt. Men 700+ er drøyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.5.2017 at 16.12, erik skrev:

Jeg bruker fortsatt FB, men ikke Premium. Dog må jeg innrømme at frekvensen for oppdatering har sunket for min del, ettersom de i praksis ikke oppdaterer registeret over sluker/ woblere/ jigger etc og har lagt stadig mer av appens innhold under Premium. Premium fremstår for meg som betydelig overpriset. En hundrings eller to i året hadde jeg nok betalt. Men 700+ er drøyt.

Ja, ingen tvil om at prisen er ganske stiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.