Gå til innhold
Fiskersiden

er taimen.com å stole på?


Tom Andreas K.V
 Share

Recommended Posts

hei jeg har planer om å kjøpe ei ny fluestang også kom jeg over nettbutikken taimen.com hvor de hadde drømmepriser som var litt for gode. så jeg ble skeptisk. så mitt spørsmål er det noen som erfaringer med taimen når det gjelder stangkjøping? for litt over 3 høvdinger for ei hardy zenith stang er en mistenkelig pris siden de ligger på rundt 5 høvdinger hos andre nettbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg har planer om å kjøpe ei ny fluestang også kom jeg over nettbutikken taimen.com hvor de hadde drømmepriser som var litt for gode. så jeg ble skeptisk. så mitt spørsmål er det noen som erfaringer med taimen når det gjelder stangkjøping? for litt over 3 høvdinger for ei hardy zenith stang er en mistenkelig pris siden de ligger på rundt 5 høvdinger hos andre nettbutikker.

seems legit...

de trekker fra moms siden du befinner deg utenfor EU..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det er ikke sikkert at prisen er oppgitt med polsk moms, som er ca 23 prosent. dette kan du sende mail og spørre om. i så fall blir stanga ca 1000 kr dyrere i norge, pluss frakt, som utgjør enda 3-4 hundre.

Med en pris på like under 4000 kr så blir det over 5000 for den med frakt.

Sjekka litt på nettsida deres, og de godtar betaling via paypal, noe som er et kvalitetsmerke i seg selv. Paypal exkluderer useriøse selgere hvis de får for mange klager på de om fusk, og de holder igjen betalingen til de får en tilbakemelding fra selger om at varen er reservert for kunden og blir sendt.

Utvalget i merker tilsier også at dette er et seriøst foretak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.