Gå til innhold
Fiskersiden

Isfiske etter ørret med mormyshka - Hva bør jeg velge?


Sjøauren
 Share

Recommended Posts

Har sett flere har brukt cicadasluken til isfiske etter ørret, har ikke brukt den selv men flere skriver om meget gode fangst rapporter.. Her er adressen vis du vil bestille å prøve: http://www.cicada.no/

Ser også at flere pleier å agne den med maggot.

Aldri prøvd den selv, gi fangst rapport vis du skal prøve den da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips, cicadasluken så spennende ut (den må jeg prøve). Skal få kjøpt meg noen morsmyshka i 3mm og 5mm, greit å ha noen forskjellige størrelser.

Fungerer det greit å bruke vanlig pilkestikke til de største eller bør man kjøpe en dedikert mormyshkastikke?

Endret av Sjøauren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Takker for tips, cicadasluken så spennende ut (den må jeg prøve). Skal få kjøpt meg noen morsmyshka i 3mm og 5mm, greit å ha noen forskjellige størrelser.

Fungerer det greit å bruke vanlig pilkestikke til de største eller bør man kjøpe en dedikert mormyshkastikke?

Ser ut som Cicada fungerer fint både sommer og vinter :-) finner en del info her: http://www.facebook.com/groups/125215238766/?fref=ts

er bare å blad seg nedover....da kommer det noe om isfiske også...er greit å vite til neste isfiskesesong ;-), Har allerede testet denne i sommer, og det ble fangst, skal prøve denne igjen på fredag, da blir det tur i fjellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.