Gå til innhold
Fiskersiden

Klokka på sidene.


 Share

Recommended Posts

Kommer opp riktig hos meg. Kanskje det kan være en innstilling på din pc/nettleser?

Ok. Klokka er en time forsinka i mitt tilfelle. Trodde kansje det hadde med sommer/vinter-tid å gjøre. I og med at jeg ikke har filla peiling på instillinger av hverken det ene eller det andre, og at det ikke plager meg nevneverdig, tror jeg det får bli som det er :)

Endret av Maritim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du stiller selv inn klokken på dine innstillinger for forumet. Forumet kan jo ikke gjette hvor i verden alle sitter slik at det er en universell klokke (selv om det i prinsippet er mulig å komme ganske nære basert på ip-adresser). Derfor er det lagt opp til at man selv kan stille inn for seg...



Skulle ikke det hjelpe er det mye gode tips å hente i en av de eldre trådene om emnet: https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=39615&hl=forumklokka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du stiller selv inn klokken på dine innstillinger for forumet. Forumet kan jo ikke gjette hvor i verden alle sitter slik at det er en universell klokke (selv om det i prinsippet er mulig å komme ganske nære basert på ip-adresser). Derfor er det lagt opp til at man selv kan stille inn for seg...Skulle ikke det hjelpe er det mye gode tips å hente i en av de eldre trådene om emnet: https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=39615&hl=forumklokka

Fikk ordna det. Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.