Gå til innhold
Fiskersiden

Triturus
 Share

Recommended Posts

Adrian og jeg hadde en 200+ mils kjøretur i pinsen med gummibåt, sovepose og sjokoboller. Målet var mangfoldig fiske på flere av vestlandets Eiffeltårn, omgitt med hver sin karakteristiske arts- og specimensfiskehistoriske eim. Det ble lagt opp til en typisk spartansk tur hvor mobilitet og fleksibiliet trumfer søvn og komfort. Det er antall effektive fisketimer per døgn som er enheten. Men med erfaring fra tilsvarende tidligere galmannsturer, trengs det søvn til for å holde konsentrasjon og humør oppe. Da er det greit at man får sove hvor det måtte være; inni bilen, under bilen, under en båt eller bak en mur på en molo.

Adrian som er forholdsvis fersk i fiskegamet hanka opp en haug nye arter, og jaggu ble det ikke en ny art på meg også der nede i ytre Rogaland.

Som et alternativ til det tradisjonelle rapportformatet kommer her et nytt konsept. Her gjenfortelles turen kronologisk med GoProTravelling.com (trykk på bildene etter hver etappe):


http://www.goprotravelling.com/embed/72d95e2349fecf18b9a251b143426c98

Hentet fra nkml.no: http://nidarosiensis.blogspot.no/2013/05/crazy-mofo-fiskespree-i-pinsen.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul runde, grattis til Adrian med nye greier og til Irvin med #105.

Litt usikker på om jeg ønsker at alle rapporter i fremtiden skal være på dette formatet. Ble litt knotete når jeg skulle lese den på padda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fin fisk! :) Formatet er helt ok på en pc ihvertfall. Illustrerer godt at dere har brukt noen timer på veien for å si det sånn.

Langt å kjøre mye f****sk å få, å herregudimusen, en hel kommune med Hå... :wtf2: Tipper kommunestyret der er haier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.