Gå til innhold
Fiskersiden

Duppfiske etter karpe....


Maritim
 Share

Recommended Posts

Variasjon når det gjelder avstand fra duppen. Se på fiskene, hvor de oppholder seg i vannet, hvor de finner mat, slike ting. Kan variere veldig gjennom døgnet. Bruk wagglere og pennedupper. lite motstand og lite bråk når de treffer overflata. Fisk med mais eller meitemark. Morsomste er jo å stalke dem. Fiske på fisk du ser, plassere agnet foran dem og se dem suge det i seg. Beste fiskeformen som finnes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Morsomste er jo å stalke dem. Fiske på fisk du ser, plassere agnet foran dem og se dem suge det i seg. Beste fiskeformen som finnes!

Helt enig ! Utrolig spennende å se de ta "live".

For egen del er det bare i Kasut jeg har testet dette, men rett og slett noe av det artigste jeg har gjort sånn fiskemessig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variasjon når det gjelder avstand fra duppen. Se på fiskene, hvor de oppholder seg i vannet, hvor de finner mat, slike ting. Kan variere veldig gjennom døgnet. Bruk wagglere og pennedupper. lite motstand og lite bråk når de treffer overflata. Fisk med mais eller meitemark. Morsomste er jo å stalke dem. Fiske på fisk du ser, plassere agnet foran dem og se dem suge det i seg. Beste fiskeformen som finnes!

Så kult! Føkk dupp, jeg går for stalking :)

Edit: Måtte oversette føkk fra engelsk til norsk for ikke å bli sensurert.

Endret av Maritim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være pirkete men føkk er ICKE oversettingen av det engelske ordet...


Lykke til med stalkingen!


Tips: Dersom du skal diskutere stalking med noen pr telefon fra jobben, så sørg for at a) omgivelsene får med seg hele samtalen og sammenhengen, eller b ) ingen hører samtalen...





Endret av Espen Ørud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være pirkete men føkk er ICKE oversettingen av det engelske ordet...

Lykke til med stalkingen!

Tips: Dersom du skal diskutere stalking med noen pr telefon fra jobben, så sørg for at a) omgivelsene får med seg hele samtalen og sammenhengen, eller B) ingen hører samtalen...

Satt litt langt inne før jeg tok den. :lolu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være pirkete men føkk er ICKE oversettingen av det engelske ordet...

Lykke til med stalkingen!

Tips: Dersom du skal diskutere stalking med noen pr telefon fra jobben, så sørg for at a) omgivelsene får med seg hele samtalen og sammenhengen, eller b ) ingen hører samtalen...

Oversatt til fonetisk skrift.... Ha!

Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.