Gå til innhold
Fiskersiden

Onarheimsvatnet tysnes


Kjetil.S
 Share

Recommended Posts

Bare små ørret og røye mellom 50 og 150g! ikkje verdt turen fra Stord, med mindre du er lysten på og hjelpe til med utfisking :) Det finnes selvfølgelig en og annen ensom kubbe på 1kg +, men råder deg til og la den gå dersom du skulle være så heldig. Hadde heller prøvd meg på gjedda i Djupedalsvatnet eller i Flateråkervatnet dersom du skal til Tysnes

Endret av Alexander Johnsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Eg kjørte forbi onarheims vatnet for ei stund sio og syns da såg så fint ut der at eg fekk lysst og ha meg ei helg der. Er ikkje for mat auke eg skal fiska, kun for kosen😃 far min fiska der masse når han var onge, var masse smått der då og. Så då må me jo fiska ut små fisken😊 Visst eg får fin fisk, får den selfølgeligt gå igjen.. Eg kjørte inn med flatråker vatnet og kikka,men bilen er overnattings plassen min, så da hadde vert greit og komt ner til vatnet med bil. Eg kjørte den asfalterte veien som gjekk langs vatnet, men fant ingen passande plassar. Såg da gjekk ein grusvei på andra sio, men den var låst med bom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 3 years later...

3 år etterpå, og eg kan bekrefta at Onarheimsvatnet har fremdeles altfor stor bestand av knøttliten fisk. 

Utfisking har våre dårlig effekt pga manglende engasjement. 

Til @vandringsmann, om du framleis sjekker forumet så ville eg foreslå ein fjellvandring. Tysnes er full av turstier som kan brukast for og gå heile veien sør til nord på øyo, med mange vatn og elver av diverse størrelse og dybde. Problemet er overgroe av tre og fauna langs alle vatn før du når 'tregrensa'. 

Flatråker vatnet er greit for fiske, om du får lånt deg ein båt,eller tar med eigen kano. 

Vevatnet (drikkevatn) over mot Lunde er eit stort og djupt vatn med grei fisk, igjen få plasser langs veien og fiska, så båt må medbringes.

Situasjonen med mange vatn er mykkje smått, men og mulighet for og treffa på ein og anna fin Aure. Driver sjølv og prøver meg fram i diverse vatn. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.