Gå til innhold
Fiskersiden

Splittringer og crimps fra ebay


fredsjo
 Share

Recommended Posts

Jeg bestilte 50 + 50 splittringer (to størrelser), samt 100 crimps. Total pris på dette ble 70,- inkl alt.

Vil si dette var forholdsvis billig? ;)

Vil på mitt sterkeste anbefale selgeren udontrading1

Her er splittringene: http://www.ebay.com/itm/120767277122?var=420042544329&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Crimps: http://www.ebay.com/itm/120826941505?var=420054370732&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648

Tok latterlige 6 dager fra jeg bestilte til det lå i postkassa, fra Thailand!! Har ventet lengre på pakker fra Sandefjord!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Hadde vært skeptisk til splittringene.

Test dem med vekt, å se hvor dem ryker.

Selger har ikke skrevet noen ting om hva dem tåler.

Jeg har selv kjøpt splittringer fra ebay, og testet dem.

Ingen holdt det dem var solgt som. (fikk full refund)

De minste røk på 50% av oppgitt rating.

Det er VELDIG stor forskjell på kvaliteten av splittringer.

Crimpsene ser helt greie ut, vær obs på at dem kun bør brukes på wire.

Alu dersom du skal bruke crimps på sen.

Tor Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også litt ymse erfaringer med splittringer fra ebay, hver enkelt bør testes med en vekt. Fikk nettopp en pakke på 300 ringer som skulle tåle 20LBS, ca 20% av de jeg har testet (60-70 stk) begynte å deformeres ved 6-7 kg og noen helt ned mot 4 kg. Klaget til selger og har nå en pakke på 300 ringer som skal tåle 150LBS på vei (riktignok et par størrelser større).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får hva man betaler for sier nå jeg... har bestilt ymse billig fra utland, splittringer, svivler, kroker, multi og dims osv. og stort sett det eneste jeg bruker av derre er plastperler og div dims. resten har stort sett gått rett i søpla... bruk heller noen kroner mer og gå for kvalitet... splittringer : Varivas Power Rings eller Owner Hyperwire eneste jeg bruker iallefall... det er uansett ikke splittringene som svir verst i lomma spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.