Gå til innhold
Fiskersiden

Ny Norgesrekord på karp!


Lho
 Share

Recommended Posts

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kommer fra Ulsrud nå. Ble vekt i natt av en SMS som fortalte at det mest sansynlig var tatt Nrek på karpe. Klokka 07:30 kjørte jeg opp til vannet med vekt, veiestativ og kamera.

Og for et syn som møtte meg, OP i 110 og 2 stoore karpe i sekk. Fikk tatt en 30-40 bilder av fisken, og best av alt - vi klarte å få OP til å bade med karpa i bare undisen, vannet holder 11 grader.

Gratulerer med en fin fisk og en god kandidat som Nrek.

PS: Ikke stol på Rapales digialvekter. OP gjorde ikke det og bra var det. De vektene veier ikke riktig.

Charlie: Thomas bryter 10-kilos grensen, så enkelt er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av avkroken

Fikk tatt en 30-40 bilder av fisken, og best av alt - vi klarte å få OP til å bade med karpa i bare undisen, vannet holder 11 grader.

Utrolig bra, hehe. Undix-bading med karpe i dette været, og 11 grader i vannet står det respekt av. Apropos artige bilder, OP tok visst en suter på nasjonaldagen og, selvsagt korrekt antrukket:

Jovann%20OP%202390.jpg-for-web-LARGE.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av StåleG

Men legg ut noen bilder da, Tom Ole!!!

Får ikke lastet opp bildene fra jobben, så da må jeg vente til jeg kommer hjem. Men når jeg kommer hjem reiser jeg til Frankrike så tror nok ikke jeg tar meg id til det først.

Sorry, men fisken var utrolig vakker med en kondisjon som er helt perfekt. 72 cm lang, gyllenbrun uten boiliemage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frisch

Meldingene tikka inn fra OP i natt mens andre prøvde å få skjønnhetssøvnen på plass før Frankriketur. 9230 er superbra, og hele 50 gram høyere enn gjeldenden nrek ;-). Regner med at Rappalavekta blir lim etter dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.