Gå til innhold
Fiskersiden

Langesund fiskefestival 2013


Recommended Posts

Jaja, så var det på tide med årets Langesund tråd hehe.

Hvem skal være med på årets festival??

For en gangs skyld så klaffer det noelunde for klubben vår, jeg har tro på tre båter med 2-3 mann i hver dette året.

Har ikke vært topp plasseringer til nå, men gøy er det uansett.

Hadde vært kult om vi hadde klart å samle flest mulig FS brukere på samme campingplass, så skriv gjerne hvor dere har plass eller om dere skal ha hytte.

Jeg setter opp ei liste i denne første posten, der jeg skriver nick og evt navn på de som skal.

Dette blir gøy!!!!

1. Binn Ladden (Kjetil Guttormsen) Team Haugaland havfiske 1

2. Ulketryne (Markus B Guttormsen) Team Haugaland havfiske 1

3. Bsalte Team predator 2

4. Rage

5. BanJon Team Spinax

6. Thomas94 Team Spinax

7. Martin S Team Villmark

8. Roger N Team Villmark

9. Triturus Team NKML 10M Pluss

10. Florø-Larsen Team NKML 10M Pluss

11. Fiskekongen Team Bakstikk

12. Vilhelm Team Bakstikk

13. Mr.bigfish Team Haugaland havfiske 1

14. Oz Team trutta garmin

Endret av BINN LADDEN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oh yes, nå blir det bare å krysse fingre for bra vær under både testfiske og festival!

Jeg stiller også i år i samme båt som Thomas og faren hans, men nå har det gamle humornavnet Team NoFish blitt byttet ut med det mer seriøse Team Spinax (selv om det også her er en liten undertone av humor, for de av dere som tar den delen av det latinske navnet på strak arm).

Jeg ser frem til det utrolig trivelige sosiale laget som LFF er, samt som alltid det spennende momentet med hvilke arter som vil dukke opp denne helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hatt mest lyst til å satse hardt på 4-6 arter for å gå for planketter. Er vel nytteløst å kjempe om sammenlagt seieren, hehe

tror det er endel folk uten lag som kan føre deg og båten høyt på listene,det er håp i hengende snøre,håper du får skrapa sammen et bra lag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier å bruke rognstranda camping, men har ikke ordna hytte enda. Kunne fort ha blitt fjellstad om det passer mtp pris og beliggenhet. Den ligger vel litt nærmere festivalen enn rognstranda om jeg ikke husker feil.



Hvor skal folk bo? Vi har booka oss inn på Fjellstad hyttesenter, de hadde flere ledige campinghytter fremdeles.

Hvor mangen er dere da? Hvis vi hadde samla 6-7 mann, så vet jeg at fjellstad had ei større hytte med dusj og allting.

Hadde den et år, mye bedre standard enn de fleste andre der nede.

Tror den kosta 1200-1400 per døgn tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at høystandardhyttene hadde en liten fryser på gangen, men det kan jeg sjekke. Den på Langøya fikk jeg nettopp bekreftet at var opptatt, feil info på nettet.

Hvilken type hytte har dere booket da?

Endret av BINN LADDEN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.