Gå til innhold
Fiskersiden

Tungekyss- En surrealistisk fisketur


Karleif
 Share

Recommended Posts

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvilken rigg og krokstørrelse brukte du?

Agn og krok klistra på bunn. Mener å huske att det var chinu 6er eller noe sånt eg brukte på den stanga. Riggen blei til litt underveis ettersom tungene kom rullende inn på swimen :)

Og hvor kjøpte du de sokkene?

Endre: Skjerp deg. Begynn å se på tunga mi. Ikke sokkene.

Blei forøvrig importert fra en av de store sokkebutikkene nede i europa. bigkocksockshop.bizzzzz Kappahl

Endret av Karleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agn og krok klistra på bunn. Mener å huske att det var chinu 6er eller noe sånt eg brukte på den stanga. Riggen blei til litt underveis ettersom tungene kom rullende inn på swimen :)

Endre: Skjerp deg. Begynn å se på tunga mi. Ikke sokkene.

Blei forøvrig importert fra en av de store sokkebutikkene nede i europa. bigkocksockshop.bizzzzz Kappahl

Hele denne rapporten er så gjennomført. Satsingen og fangsten er det ingen vits i å kommentere ytterligere, den er bare rå. Men så er det alle de små detaljene som kommer i tillegg: Brillene, sokkene, Superdry Comets-skjorten... Litt Don Rosa og Sven Nordqvist over det hele :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn it, jeg har lest denne rapporten for mange ganger allerede, men har ikke fått den ut av hodet... :shifty:

Bare lurer på om du ville dele litt info om selve lokasjonen (tenker ikke på stedet du fisket) men hvor skal man begynne å lete etter disse snåle fiskene?

Ser ut som det er relativ mye algevekst der, og trolig lite strøm? Sandbunn, grunt etc. Men er det ute med kysten eller inne fjordene som gjelder...

Regner med de er relativt varmekjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn it, jeg har lest denne rapporten for mange ganger allerede, men har ikke fått den ut av hodet... :shifty:

Bare lurer på om du ville dele litt info om selve lokasjonen (tenker ikke på stedet du fisket) men hvor skal man begynne å lete etter disse snåle fiskene?

Ser ut som det er relativ mye algevekst der, og trolig lite strøm? Sandbunn, grunt etc. Men er det ute med kysten eller inne fjordene som gjelder...

Regner med de er relativt varmekjære.

Finn en liten vik, der det er sandbunn og endel vekst på bunnen. Der karleif fikk sine to, er det bra lite strøm og det er ute med kysten. Har selv vært der og snorklet, da jeg kom over en tunge. Du må vite hvor de er før du begynner å fiske etter disse særingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.