Gå til innhold
Fiskersiden

Kjempeskate tatt i Hjeltefjorden-avlivet med slegge.....


Recommended Posts

Burde latt den leve, forstår at de ikke gjorde det, neppe noen krise.

Eksperten er dog fornøyelig...

Ingen krise å ta en skate til mat, nei. Men han eksperten der skal du få nokså billig av meg. Har sendt en mail til BA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begrepet "ekspert" misbrukes voldsomt, også her. Arve Lynghammar er ekspert på skater. At du har sommerjobb på akvariet i Bergen gjør deg ikke til ekspert på noe som helst.

Sikkert stor opplevelse for fiskerne, og spisskate er jo på ingen måte sjelden, så at sportsfiskere kakker og eter en og annen blir jo som en fyrstikk i helvete sammenlikna med linefiske og tråling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begrepet "ekspert" misbrukes voldsomt, også her. Arve Lynghammar er ekspert på skater. At du har sommerjobb på akvariet i Bergen gjør deg ikke til ekspert på noe som helst.

Sikkert stor opplevelse for fiskerne, og spisskate er jo på ingen måte sjelden, så at sportsfiskere kakker og eter en og annen blir jo som en fyrstikk i helvete sammenlikna med linefiske og tråling.

Hacka mailen min, eller? For dette var nokså ordrett det jeg skrev til BA. Ikke fått svar, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du forsøker å si er at SMS er spesialist på ekspertise?

Og: Er slegge noe skatespesialisten vil anbefale som avlivingsredskap for skate eller er det andre metoder han anser som mer hensiktsmessig?


Endret av Espen Ørud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.