Gå til innhold
Fiskersiden

Hva er galt?


 Share

Recommended Posts

Mr.bigfish på forumet får ikke logga seg inn på fs, hva er galt?

Han får følgende beskjed: Denne nettsiden har en omdirigeringsloop

Litt vanskelig å si sånn på stående fot. Men kan han sende en skjermdump og litt info til post@hooked.no ?

Får han logget på med en annen enhet? (Mobil, tablet, annen PC?).

Får han logget på med en annen bruker? (Om han har det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å si sånn på stående fot. Men kan han sende en skjermdump og litt info til post@hooked.no ?

Får han logget på med en annen enhet? (Mobil, tablet, annen PC?).

Får han logget på med en annen bruker? (Om han har det).

Jeg har samme problemet når jeg har prøvd å logge inn via facebook. Kom til slutt inn ved å bestille et nytt passord. skal også prøve å sende en mail om jeg kan reprodusere feilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problemet når jeg har prøvd å logge inn via facebook. Kom til slutt inn ved å bestille et nytt passord. skal også prøve å sende en mail om jeg kan reprodusere feilen

Har oppgradert + patchet noe nå. Usikker på om det skal ha noe å si.

Kom gjerne med feedback når du/Dere har fått testa. Klarer ikke gjenskape det her hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var noe facebook inni bildet ja, så det kan jo være det som skaper seg.

Facebook burde ikke på noen som helst måte kobles opp mot seriøse nettsider mener nå jeg......

Facebook som autentiseringsplattform er en meget bra tjeneste mener nå jeg. Men ikke nødvendigvis til å push data mellom plattformer. Aka Gjerne kun INN til Facebook og bugge vennelister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite i dag at han har mistet passordet sitt. Han har angivelig bedt om nytt passord to ganger, men ikke fått noe.

Hva gjøre?

Få han til å sende meg en mail til bernt@hooked.no fra mailen han er registrert med, så skal jeg manuelt sette nytt pwd så han kommer seg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.