Gå til innhold
Fiskersiden

Hvor lenge blir trådene lagret ?


Recommended Posts

Jeg prøver å finne frem til fagtråder med bilder som jeg har startet , men det viser seg at jeg ikke finner noen tråder eller emner fra før 2012. Er disse blitt slettet eller er det noe jeg ikke gjør riktig ???

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En, etter min mening, stor mangel på denne forumplattformen er at du ikke får opp eldre tråder når du klikker deg inn på dine innlegg. Prøv å søk deg frem, da finner du det meste, men desverre er gamle tråder litt for lite tilgjengelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En, etter min mening, stor mangel på denne forumplattformen er at du ikke får opp eldre tråder når du klikker deg inn på dine innlegg. Prøv å søk deg frem, da finner du det meste, men desverre er gamle tråder litt for lite tilgjengelige.

Det syns jeg personlig er ille :( jeg ser at det går an å søke i egne innlegg kun 1 år bakover. Går det ikke an å gjøre noe med det ? Vi har tross alt brukt 1 god del tid og bilder for å dele vår fag og kunnskap med resten av lesere...

Ille ...og 1 stor minus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg personlig er ille :( jeg ser at det går an å søke i egne innlegg kun 1 år bakover. Går det ikke an å gjøre noe med det ? Vi har tross alt brukt 1 god del tid og bilder for å dele vår fag og kunnskap med resten av lesere...

Ille ...og 1 stor minus

Har prøvd å få endret på det, men det ser ut til at forumplattformen rett og slett ikke klarer det.... Veldig synd, det er jeg helt enig i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å få endret på det, men det ser ut til at forumplattformen rett og slett ikke klarer det.... Veldig synd, det er jeg helt enig i!

Ikke bare synd Åsmund , det er tragisk og respektløs ovenfor andres arbeid !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt ;)

Men ja det er irriterende noen ganger... men google is your friend her :)

Sikker på at du ikke tar feil... igjen? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare synd Åsmund , det er tragisk og respektløs ovenfor andres arbeid !!

Hvis du bruker et nettforum til å lagre ditt dyrebare arbeid så bør du virkelig revurdere hvordan du lagrer arbeidet ditt. Et forum har ingen garanti for å lagre ditt arbeid. Hvis du lagrer noe her og ikke finner det igjen og det er tapt for alltid har du ingen andre enn deg selv å takke. Hvis det er så viktig bør du lagre det på din egen maskin eller minnebrikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bruker et nettforum til å lagre ditt dyrebare arbeid så bør du virkelig revurdere hvordan du lagrer arbeidet ditt. Et forum har ingen garanti for å lagre ditt arbeid. Hvis du lagrer noe her og ikke finner det igjen og det er tapt for alltid har du ingen andre enn deg selv å takke. Hvis det er så viktig bør du lagre det på din egen maskin eller minnebrikke.

Kan hende at jeg ikke formulerte meg rett eller at du ikke forsto hva jeg mente :) Mitt arbeid tar jeg godt vare på selvfølgelig , her gjelder det felles arbeid i tidligere tråder fra - for oss gamle medlemmer , samt og ikke minst dere nye, slik at alle kan dra nytte - kunnskap av disse tidligere tråder...

Det var da voldsomt ;)

Men ja det er irriterende noen ganger... men google is your friend her :)

Ja, litt voldsomt var det ;) .Forumet består av hva vi medlemmer skriver og ikke minst deler, derfor er det synd at det ikke går an å søke seg bakover i egne emner. Hadde vi fått varsel om slik med ny plattform kunne vi i det minste ha lagret det vi ønsket.

Det gjør jeg fra nå av , selvfølgelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søketjenesten til IPB er en akilleshel og de (leverandøren) innrømmer at de må gjøre noe. Og det er sagt at i versjon 4. kommer det en ny og forbedret versjon.

Når det er sagt, har jeg sett på muligheter for å vise "mine innlegg" og "mine emner" med større historikk enn i dag. Det er et par ting som foreløpig står i veien for det.

Men frykt ikke - ingen data er borte eller vil bli borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du finner det du leter etter på denne eller de neste sidene med søkeresultater, Martin:

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?app=core&module=search&section=search&do=search&fromsearch=1

Edit: URL`en tar ikke vare på søkestringen lenger visst. Men dersom du skriver UTSTYR i feltet for "Finn ord" og Martin Lopez i feltet for "Forfatter" så tipper jeg det gjør nytten jeg, Martin...

Med halvkjipe plattformer er det raskere å finne en workaround enn en løsning ;-)









Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.