Gå til innhold
Fiskersiden

Fiske eller undervannsfoto på lørdag?


Rudolf
 Share

Recommended Posts

Hei

Er på Østlandet (Horten) og har fri hele lørdagen. Har vært i Kongsberg og fotografert grottemarflo, så jeg har med meg både fiske- og undervannsfotoutstyr samt fridykkerutstyr. Var så vidt innom Rotnes i går og så at sikten ikke var så bra, samtidig som jeg er litt lei av å fotografere solabborene i Kasut.

Så hva bør jeg gjøre på lørdag? Prøve å fylle på artslista med å fiske etter hork, gullbust, gjørs etc.eller finne et sted med klart vann å ta bilder?

Hvis noen har noen tips ang. fiske hvor jeg bør satse etc. eller klart vann med mye rar fotogen fisk, så tar jeg gjerne imot disse. Er bare ute etter å ha en fin dag i det flotte været, så noe med fisk hadde vært greit :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm - med tanke på klart vann er kanskje Minnesund en tanke? Kanskje ikke SÅ spennende fisk der (harr, lake, abbor, vederbuk, steinsmett, hork, sik++), men sikten pleier ihvertfall å være bra.

Skulle jeg fisket noe kult i ferskvann kunne jeg invitert deg med, men jeg har tungefeber, så om jeg kommer meg ut ender jeg fort i Oslofjorden;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.