Gå til innhold
Fiskersiden

Deeper Diver


kje
 Share

Recommended Posts

Hei, jeg har nettopp bestilt meg Walker Deeper Diver den største modellen (size 124) og gleder meg virkelig til å teste den når den dukker opp i posten. Er det noen her som har erfaring med Deeper Diver?

Den likner på Dipsy Diver bare uten ringer. Selv har jeg aldri prøvd Dipsy Diver men der er kanskje en risiko for at ringene går av under kjøring av fisk? Deeper Diver sin største modell går ned på 27 meters dyp. Kikket på denne produktvideoen på youtube og syns den virket solid.

Unngår man å sette wobbleren i bunn med en slik paravan? Se i denne videoen rundt 3.20

Jeg kjøpte Deep Diver i fargen FireTiger. Har egentlig fargen på paravanen noe å si for fisket?

Fire_Tiger__82209__22963.1358697981.1280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hvor kjøpte du denne? Har du link og pris

Jeg kjøpte den hos Coldwatertackle som jeg linket til i første post. Der står også prisene på de ulike størrelsene. Den største som jeg kjøpte kostet $16. Med frakt og en Diver Snubber ble det ca.300 kr. Men jeg usikker på om det kommer moms og toll i tillegg...

Endret av kje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.