Gå til innhold
Fiskersiden

Gamakatsu anyone?


LaHo
 Share

Recommended Posts

Har prøvd å få tak i Gamakatsu sine kroker, spesielt treblekroker for å bytte ut dårlige kroker på wobblere o.l.

Problemet er at jeg ikke finner Gamakatsu treble i stor nok størrelse. vifisker.no har i mindre størrelser, men ikke til store wobblere og jerkbaits. Har vært i kontakt med de angående dette.

Noen som har gode forslag?

Tenker først og fremst i Norge. Har funnet en del på amazon og ebay...

Endret av LaHo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg har ingen peiling. Men jeg må bare spørre: Hvorfor ikke bare kjøpe på ebay?

Tja... Kan nok hende jeg må kjøpe på ebay.

Hadde vært kjekt å finne disse krokene i en norsk butikk bare. Jeg er usikker på hvilken størrelse som passer,

og da er det litt risky å bestille fra utlandet, tenker jeg. Skal jeg først handle fra ebay bør jeg handle for noen kroner med

tanke på fraktkostnader.

Dessuten er jo Gamakatsu ansett for å være noen hakk bedre enn en del av krokene som norske butikker sverger ved.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Kan nok hende jeg må kjøpe på ebay.

Hadde vært kjekt å finne disse krokene i en norsk butikk bare. Jeg er usikker på hvilken størrelse som passer,

og da er det litt risky å bestille fra utlandet, tenker jeg. Skal jeg først handle fra ebay bør jeg handle for noen kroner med

tanke på fraktkostnader.

Dessuten er jo Gamakatsu ansett for å være noen hakk bedre enn en del av krokene som norske butikker sverger ved.. :P

Utdyp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken type Gamakatsu tenker du på. kan muligivis hjelpe dig selv om jeg bor i DK. kan skaffe F314 i DK til 100 danske kroner for 3 pakker. om leverandøren har dem hjemme. dertil kommer naturligvis frakt på 12,50 danske kroner og vel omkring 40 danske kroner for overførsel fra din til min bank, men det sidste må du sjekke med egenbank ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken type Gamakatsu tenker du på. kan muligivis hjelpe dig selv om jeg bor i DK. kan skaffe F314 i DK til 100 danske kroner for 3 pakker. om leverandøren har dem hjemme. dertil kommer naturligvis frakt på 12,50 danske kroner og vel omkring 40 danske kroner for overførsel fra din til min bank, men det sidste må du sjekke med egenbank ;-)

Takk for tilbudet, men jeg har funnet en løsning i Norge. :) Det er visstnok en butikk som har Gamakatsu i Norge, gjennom svenske Wiggler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.