Gå til innhold
Fiskersiden

Storkveitedagen


obbien
 Share

Recommended Posts

Imponerande firre Øyvind. Bara att vænda i lite mjøl och direkt ner i stekpannan..

Om du verkligen behøver mer folk till dina små lokala fisketurer får du bara senda mig en melding. Jag kan græva ner ungarna i snøen några timmar och dra på fiske ganska så ofta

/Johan

Flott Johan! Jeg tar kontakt ved neste passende anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Må være helt vilt dette!

Du sier dere leverte den i kvaløyvågen, er det noe alle og en hver kan gjøre, eller må man ha en avtale om det på forhånd?

Disse "småkveitene" på rundt 20-40 kg er jo greie å ta vare på selv, men jeg har ikke plass til filetene fra ei på 170kg i boksen for å si det sånn.. :-)

Joda, man har muligheten til å levere kveite på egen fritidskvote.

Det er ikke alltid fiskebrukene har åpent, så det er en fordel å ringe for å avtale på forhånd (jeg gjorde det den gangen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig veldig alright at sånne rapporter dukker opp i overflaten igjen etter en stund, for det er jo akkurat like gøy å lese nå. Egentlig spesielt nå som det ikkje skjer så mye fisking for de fleste. Kunne jo nesten vært en egen kalender for nyåret det. Kanskje noen har lyst på ansvaret for hver uke å grave frem en gammel klassiker av en rapport. Redaktør Hooked f.eks.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.