Gå til innhold
Fiskersiden

Flytedress Oslo


kje
 Share

Recommended Posts

1) Hvor får man kjøpt flytedress i Oslo?

2) Hvilken flytedress anbefales? (Helst todelt)

Jeg tenker muligens på Imax Aquanaut, hvem i Oslo selger den?

3) Hvilken størrelse burde jeg som er 1.73 ha? (Blir vel enten S eller M?)

Endret av kje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt sikker på hvilket bruk du skal bruke dressen i, men til båtfiske har regatta og norsk fiskerlag samarbeidet om å lage en dress, regatta fisherman. Den får du blant annet hos Maritim http://www.maritim.no/ som har butikk i Sandvika.

Denne dressen er en blanding mellom et flyteplagg og et sikkelig oljehyre, så du blir garantert tørr. Selve flytedelen ligger i buksa.

Til isfiske er den nok ikke like aktuell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt sikker på hvilket bruk du skal bruke dressen i, men til båtfiske har regatta og norsk fiskerlag samarbeidet om å lage en dress, regatta fisherman. Den får du blant annet hos Maritim http://www.maritim.no/ som har butikk i Sandvika.

Denne dressen er en blanding mellom et flyteplagg og et sikkelig oljehyre, så du blir garantert tørr. Selve flytedelen ligger i buksa.

Til isfiske er den nok ikke like aktuell :)

De er toppers! Egner seg dog ikke for isfiske nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellduk er tingen! Har intrykk av at jeg var den eneste som holdt meg (nogenlunde) tørr..

Men fiskehanskene fra Imax har gått i søppla (holoder deg varm og tørr...innendørs)

Stilte selv i fjellduk på lørdagen. Det fungerte veldig bra. Flytedressen på fredag var ubrukelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.