Gå til innhold
Fiskersiden

Julekalender 2013!


veg
 Share

Recommended Posts

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

DA etter STORT press fra LILLEbror så kan jeg ta 22 des. :ass: Denne e t broderen he he.

Da blir det noe sånt som , Hvordan gå heilt i teinå og få ca 90 arter på et år, ( les er ikke ferdig enda he he)

:jig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri forlatt den. Hvis jeg bare kunne funnet en sjokolade som faktisk passet med øl til....

Smash og iskald melkesjokolade

Mørk sjokolade fungerar heilt utmerka til både porter, stout, bokk, juleøl, og sikkert endå fleire. Det finnast også eigne sjokoladestoutar, og det er godt det også.

Sjokoladestout er rusbrus for voksne som sliter med å finne identiteten sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever vi i sjokoladealderen?

Ja.. takk te ordbokå :)

Men sånn generelt...istedet for å jazza ein tynn diskusjon rundt denne sjokoladealderen.. Flekk opp flere bidrag til kalenderen!

Bernt_Nor? Where are u?

-I år har eg jo sett at d har kommet inn mange nye og unge (+eldre?) artsfiskere til miljøet vårt. Hvordan gikk deres første år som artsfiskere? (Langesundgutta-Andreas, Anders, Martin-, Trøndelagsgjengen, +++)

-Vilhelm: Lage noe fra dine Adventures på Andørja?

-Torbjørn Hopland: Havål i Hordaland, hvordan unngå 10+?

-Sølvreven: Erotiske laksenoveller fra kråkesølvet i Gaulfossen?

-Lopez: Har du tenkt noe nytt i d siste?

-Oz: Du har alltid mye fine bilder på gang. Du vant også LSFF, så du må flekka opp ei luga!

-Bjørn Salte: Fantastisk fiskeår, der du har dratt enormt mye poeng i saltvann, stort sett lokalt. Hadde vert kjekt å høre mer om ditt fiskeår i Telemark.

-TommyB : Fotogeniet fra Rogaland har jo virkelig fått fyr i sakene i år med hauger av kjempefangster, flekk d opp!

-Sigve A: Du har flekka opp ein del nytt i år, lært deg sjøisfiske, kjent på følelsen av å ver på åpent hav med NKML++

-Thom_con: "E dette bra?" Du vett ka d går i..

-Team Sluk: Kor e dokker??

-Martin S.: Artige facts fra artsåret på FS. Her regne eg me du sitte på litt stuff og statistiske oppdateringer

-Familien Davidsen: Dokker har levert sakene deres med masse flotte fangster både lokalt og ut på tur

-Lasse Bøe: Dine tanker rundt smørflyndre

- BanJon: Hvordan skaffe potensielle søkker ved å rote rundt i skauen med et pipende instrument. (Dette e tynt, men e ein tynn utvei for å fylle kalenderen.)

Endret av MrVolcom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-I år har eg jo sett at d har kommet inn mange nye og unge (+eldre?) artsfiskere til miljøet vårt. Hvordan gikk deres første år som artsfiskere? (Langesundgutta, Trøndelagsgjengen, +++) Tykjer? Gummi-David? Flekk opp!
-Vilhelm: Lage noe fra dine Adventures på Andørja?
-Torbjørn Hopland: Havål i Hordaland, hvordan unngå 10+? Evt. kan Irvin skrive om "Hvordan unngå havål generelt?"

-Sølvreven: Erotiske laksenoveller fra kråkesølvet i Gaulfossen? Du har jo ein sann liggande Bjørn. Om det skulle bli nød. :)
-Lopez: Har du tenkt noe nytt i d siste?
-Oz: Du har alltid mye fine bilder på gang. Du vant også LSFF, så du må flekka opp ei luga!
-Bjørn Salte: Fantastisk fiskeår, der du har dratt enormt mye poeng i saltvann, stort sett lokalt. Hadde vert kjekt å høre mer om ditt fiskeår i Telemark.
-TommyB : Fotogeniet fra Rogaland har jo virkelig fått fyr i sakene i år med hauger av kjempefangster, flekk d opp!
-Sigve A: Du har flekka opp ein del nytt i år, lært deg sjøisfiske, kjent på følelsen av å ver på åpent hav med NKML++ ++
-Thom_con: "E dette bra?" Du vett ka d går i..
-Team Sluk: Kor e dokker??
-Martin S.: Artige facts fra artsåret på FS. Her regne eg me du sitte på litt stuff og statiske oppdateringer Statistikk <3
-Familien Davidsen: Dokker har levert sakene deres med masse flotte fangster både lokalt og ut på tur
-Lasse Bøe: Dine tanker rundt smørflyndre JA.
- BanJon: Hvordan skaffe potensielle søkker ved å rote rundt i skauen med et pipende instrument. (Dette e tynt, men e ein tynn utvei for å fylle kalenderen.) Mitt innlegg blir (minst) like tynt. Tynt e det nye awesome!


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. takk te ordbokå :)

Men sånn generelt...istedet for å jazza ein tynn diskusjon rundt denne sjokoladealderen.. Flekk opp flere bidrag til kalenderen!

Bernt_Nor? Where are u?

HER!

Jeg kommer med en luke! Ikke skriftelig, kan jeg få en luke litt utti?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.