Gå til innhold
Fiskersiden

isbor til sjøfiske


garston
 Share

Recommended Posts

Noen som har erfaring med dette? http://www.skittfiske.no/Avdelinger/ISFISKE/Isbor/Alle/Heinola-Original-205mm-isbor-2-delt-isbor-HO-205-146694-p0000078096.aspx

Må snart kjøpe meg et nytt og hadde egentlig tenkt på Rantanen,men hvordan er disse tro?

Det er UR, de har gått tilbake til oldschool navnet sitt. Eller.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig så er Normark Norway (tidligere Elbe) skvær tomme for reservekroner til UR 205, så all leting etter den slags bør rettes til Svendsen, eller om det bestilles en slipt krone fra Jan Leirud (så sant han har på lager).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig så er Normark Norway (tidligere Elbe) skvær tomme for reservekroner til UR 205, så all leting etter den slags bør rettes til Svendsen, eller om det bestilles en slipt krone fra Jan Leirud (så sant han har på lager).

Mener å huske at Avkroken fikk med seg det siste reservekrone til UR 205, så han har hvertfall 1 på lager.

Uansett så er det en bra pris på Rantanen rundt om og det sparer deg for banning over dårlige skjær, og en ny investering når mora-boret er for sløvt, så ville nok gått for Rantanen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

L K skrev: "lagt på prisen litt"

det er jo dagens understatement! LITT??? Dette er jo ran! det er jo en tusenlapp opp i forhold til fjorårets pris. Det kaller jeg et dyrt navneskifte.

Amen!

Du er vel glad for at du gjorde investeringen i fjor, Rune? :)

Et alternativ kan være å dra over grensen til Sverige (eller for min del, enda lengre. Prisøkningen tilsvarer vel flybilletten tur - retur Riga eller Vilnius). He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt 205mm til Rantanen i mange år. Funker alltid!

Er meget viktig som Potemkim skriver at må skylle godt av med ferskvann.

Det gjorde ikke jeg på mange år..resultatet ble at hele krona rustet og datt av.

Den ligger fint på 42m dyp i Ramfjorden. Etter endt sesong på isen er det nok lurt å skru av krona.

Vask godt og smør inn med noen olje/fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.