Gå til innhold
Fiskersiden

13. desember - video fra årets fiske


Gabrielsen
 Share

Recommended Posts

Kalenderbidraget mitt i år er rett og slett en film med klipp fra fisket mitt så langt i 2013.

Den er filmet med både ”vanlig” videokamera og GoPro, og bærer kanskje litt preg av eksperimentering med sistnevnte. Skulle gjerne også hatt litt mer tid til redigeringen, men skitt au :)

Filmen dekker på ingen måte alt fisket mitt i år, det er en god del turer filmkameraene ikke har vært med, noen plasser ønsker jeg ikke å vise film fra, og mye av fisket mitt foregår i mørket og da er det ikke så gode filmeforhold. Noen scener ble også for dårlig filmet pga typiske nybegynnerfeil. I tillegg hadde jeg råmateriale fordelt på to Pcer og med litt dårlig tid fikk tilfeldighetene styre noe i valget på hva som ble med og ikke ble med. Spesielt fra Sørlandet er det scener jeg jeg gjerne skulle hatt med men som jeg ikke rakk.

Men mye ble med og jeg synes det ble en bra film – og håper de som velger å se på den synes det er vel anvendte 7 minutter.

https://vimeo.com/81752716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott videoluke Gabrielsen! Får satse på du får litt bedre filmeforhold på Løgnin i vinter :D
GoPro e genialt, men uten extrautstyr så kan lyden ofte bli litt tynn. Film fra turer e noe av d kjekkaste eg vett å se tilbake på, og har angra mye på at ting ikkje blei filma i ittekant. Problemet vårt blir ofte at vi glemmer kamera i baggen eller "ingen har tid" til å fokusere på å få gode opptak. Videoredigering i etterkant tar jo også tid, men guu så kjekt d e å se på et ferdig produkt fra dine beste fiskeminner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.