Vik Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 Strålende luke! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fisk og rask Posted December 18, 2013 Author Report Share Posted December 18, 2013 Takk for tilbakemeldinger, folkens. Moro @Sindre: Aiaiai, mye vakkert her. Sindre Hårfagre! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMS Posted December 18, 2013 Report Share Posted December 18, 2013 Dersom monarkiet skulle avvikles vil jeg stemt på guds egen engel som president. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
halvorhg Posted December 18, 2013 Report Share Posted December 18, 2013 Knall luke;) er det bare meg som får sånn "The Ring" vibber av bildet til kjs? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sigve A Posted December 18, 2013 Report Share Posted December 18, 2013 Hahah, meget bra dette! Btw: Båten på bildet av torsken til SMS, er det Black Pearl bønna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted December 18, 2013 Report Share Posted December 18, 2013 Hahah, meget bra dette! Btw: Båten på bildet av torsken til SMS, er det Black Pearl bønna? Black Pearl e fra 1990, ikkje 1960! Tror SMS var russ i -64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krishau2803 Posted December 19, 2013 Report Share Posted December 19, 2013 Knall luke! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aspen Posted December 19, 2013 Report Share Posted December 19, 2013 Strålende ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tryta Posted December 21, 2013 Report Share Posted December 21, 2013 Frisk og halvrask juleluke dette. Flott oppsummering av prylböger og artsfiskere. Savner Sms småkveit fiske og fyllepostingen i gamleforumet.( når karl inge kom med forslag om å slette noen bilder av snøbading) Husker godt de første fisketurene sammen med Lasse og Andreas. Ei lita skrubbe fikk Obelix ned på skjelvende knær. Og Andreas som var helt i startgropa som artsfiskere. Gode minner strømmer på. For min del så har fisking blitt nedprioritert til fordel for 3,5 barn,ræva full av gjeld,jobbing ut over normal overtid,ett hus som trenger oppgradering og ei kjærring som er litt redusert etter en front mot front ulykke. Håpet mitt er vel art nr 60 på nyåret. God jul! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bernt N Posted December 21, 2013 Report Share Posted December 21, 2013 helt overlegent! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OLHEI Posted December 23, 2013 Report Share Posted December 23, 2013 (edited) :) Ser jo nå at jeg allerede i profilbildet mitt har lagt lista riktig med en steindød liten mort:) Edited December 23, 2013 by OLHEI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin S Posted December 23, 2013 Report Share Posted December 23, 2013 Hahaha, Gagarin!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts