Gå til innhold
Fiskersiden

Tjo ho, jeg ble pappa!


Stian N E
 Share

Recommended Posts

Mandag 2. desember ble jeg pappa for ei lita jente! En uke før termin.

Alt er vel og nye hverdagen er fantastisk, men også en smule slitsom..... sammenhengende søvn er kun et vagt minne om dagen...

Allerede planlagt bryggemeiteturer i pappaperm til vår/sommeren, men får nå se om det lar gjennomføre sånn rent praktisk.

Mener Gabrielsen lagde en "guide til fisketurer med barnevogn" for noen år siden, får prøve å søke fram den igjen for tips :)

Ellers har hun allerede fått mini-redningsvest i gave, så da er hun klar for turer ved sjø og vann til våren.

Hilsen

Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :)

Når det gjelder å lære avkommet å fiske, gjorde jeg feil et eller annet sted. Hun var meget ivrig etter å være med, og det var stor stas å sveive fisken inn. At jeg knakk nakken på fisken syntes hun imidlertid var brutalt. Da hun var 4 år satt hun på huk og studerte en nylig avlivet ørret før hun utbrøt

"Pappa, den er alt for pen til å drepe"

Siden den gang har hun ikke hatt lyst til å være med lenger.

Håper du lykkes bedre enn meg. Lite er bedre enn en blid jente med fiskeutstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner !

Gratulerer!!

Pappaperm til sommer'n og full satsing på ørreten og laksen I Lierelva da?

Hehe, ja det hadde vært noe! Driver å bestiller meg custombygd stang fra England nå som skal hete "Lierelva spesial" så håper jo å få testet den et par ganger til sommeren i alle fall!

Gratulerer! Legg opp til kortere turer i nærmiljøet, gjerne timet slik at du kan fiske mens ungen sover, så er det størst sjangs for å lykkes. Ellers så har du sikkert oppdaget allerede at utstyrslisten blir "litt" lengre når man skal ha med en liten en et sted. :)

Takker for tips. Joda, er ikke bare å stikke ned på butikken lenger, alt tar tiiiiiid.....

Gratulerer!

k-faktor?

Takk, Veldig fin, hadde hun vært en SØ kunne jeg trygt lagt ut bilde uten fare for "slips-kommentarer" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.