Gå til innhold
Fiskersiden

Fangstrapporter Landstreffet 2005. Nå med bilder!!


Recommended Posts

Takker alle for ett hyggelig treff. Ok å se ansiktene til en del av de som bruker forumet. Synd jeg måtte kaste inn håndle på lørdagen.

Fikk til og med en SØ! Det er noe jeg har slitt med i vår. Bare en før i år, men ingen på flua desverre. Nå er det bare å omsette en del av tipsene jeg fikk i praksis.

Gleder meg allerede til neste treff ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sitat:Opprinnelig postet av svenna

Takker alle for ett hyggelig treff. Ok å se ansiktene til en del av de som bruker forumet. Synd jeg måtte kaste inn håndle på lørdagen.

Fikk til og med en SØ! Det er noe jeg har slitt med i vår. Bare en før i år, men ingen på flua desverre. Nå er det bare å omsette en del av tipsene jeg fikk i praksis.

Gleder meg allerede til neste treff ...

Og da skal jeg forhåpentligvis være med[ ;) ]!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av fiskematre

Ja takker for en hyggelig helg!!! Gårsdagen var dog ikke min beste dag, utrulig trøtt, fyllesyk til tusan og en skikkelig blåveis på ryggen etter at en plastikkstol kom flagrende gjennom luften fra en viss PMS fyr..

Ingen særlig fangst på meg heller, men morro å få se nordmarka sammen med hyggelige folk. Og morro å få dorget litt og få litt fisk.

Synd det bare var plass til to under presseningen i båten da, men finnes ikke dårlig vær bare dårlig klær vettu [ ;) ]

Apropo marka meldes det i dag om tung klekking av L. Verspetina i vann under 400 moh....F**N!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en super tur til Østlandet, særs trivlig å treffe folket bak mange av innleggene personlig!!

Det ble til at jeg fisket en del under treffet, men det ble ikke så veldig mye spennede fangster!! et hav av ''Trym-torsk'' to nye arter, sørv og abbor i lommeformatt!!! tok to bittesmå hvitting på opphenger flue da vi dorget - litt moro(har aldi fått disse på annet enn meite)!! Tok to sei, en på en kilo og en stor (for meg - ny pers) på 2540g. denne tok jeg på blå møresild.

Hadde jo håpet å endelig få tatt en sø, men ei heller denne gang!!!!

Alt i alt en flott og sosial tur!!!!! Gleder meg til neste år!!!!

Tusen takk til dere som sto bak et flott opplegg!!!![ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe KIS... trivelig kommentar som alltid..?[ ;) ][ :) ]

Jeg har ikke noen bilder av noen av Fiskersidens medlemmer..desverre kan man vel si i etterkant.

Vil takke redaksjonen med Waldemar i spissen, alle de deltagende medlemmene, Sven for gode kastetips, alle de som stilte opp som guider og båtførerene og ikke minst Chris for en hyggelig tur.

Jeg hadde lagt opp treffet for egen del for sosialisering og det kjenner jeg i kroppen nå i ettertid - ikke at jeg på noen måte ble full, men mere store mengder alkohol over flere dager. -Men kjempekoselig å snakke med alle "de gamle" og også dere "nye".

Rakk desverre ikke å få pratet med alle!

Selv om værgudene gjorde omtrent alt for å legge en demper på treffet og Neptuns småguder hadde forbannet selve fisket så ødela det ikke min glede av å være deltagende på årets treff - til det møtte jeg for mange positive, blide og ikke minst hyggelige Fiskersidenmedlemmer. Så takk til dere alle for en minnerik langhelg - håper alle kom velberget hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av trollet38

Det har vært en super tur til Østlandet, særs trivlig å treffe folket bak mange av innleggene personlig!!

Det ble til at jeg fisket en del under treffet, men det ble ikke så veldig mye spennede fangster!! et hav av ''Trym-torsk'' to nye arter, sørv og abbor i lommeformatt!!! tok to bittesmå hvitting på opphenger flue da vi dorget - litt moro(har aldi fått disse på annet enn meite)!! Tok to sei, en på en kilo og en stor (for meg - ny pers) på 2540g. denne tok jeg på blå møresild.

Hadde jo håpet å endelig få tatt en sø, men ei heller denne gang!!!!

Prøver å legge ut noen bilder av fangsten min!!!!

3105200501437PVEr57CG3YVwehmpt.JPG?66

Dette skulle da være seien på 2540g

Alt i alt en flott og sosial tur!!!!! Gleder meg til neste år!!!!

Tusen takk til dere som sto bak et flott opplegg!!!![ ;) ]

**bare endret størrelsen (ikke av seien [ :) ]), men av bildet**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caddis

Må få lov til å takk alle deltageren som var på årets treff.

Det er dere som har gjort dette til en stor helg[ :) ].

For min del var det en stor opplevelse og få lov til å treffe alle sammen.

Må jo gi honnør til våre 3 kvinner som var på treffet og at to av de kom helt alene.

Vil også nevne Sigurd Davidsen, en herlig kille, som overgår mange av oss eldre når det gjelder antall fisk og størresle på fisken. Slike gutter trenger vi på fiskersiden.[ :) ] Gi gutten et eget nick[ :) ]

Virker som alle har kost seg og at dere har hatt en positiv opplevlese.

At det til tider var noe kaotisk i forhold til hvem som skulle være hvor og båter som streiket og vann som var gjørmete, så synes jeg dere tok det meget bra.

Vi som sto for treffet har lært mye og det er ting vi vil ta med oss til neste treff som da bare kan bli enda bedre.

Så takk alle sammen [ :) ]

Håper vi ses igjen neste år et eller annet sted i Norge[ :) ].

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Vil også nevne Sigurd Davidsen, en herlig kille, som overgår mange av oss eldre når det gjelder antall fisk og størresle på fisken. Slike gutter trenger vi på fiskersiden. Gi gutten et eget nick

Er det kanskje dette nicket du mener da ? (https://www.fiskersiden.no/forum2/pop_profile.asp?mode=display&id=1474)

Du er for seint ute Erik [ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffsponsorene 2005:

nordisk-2005.jpg

cocacola-2005.jpg

grej-2005.jpg

gero-2005.jpg

aof-2005.jpg

DF-logo_s.gif

Det er nå 121 bilder i albumet!! [8D]

Inneholder nå bidrag fra: meg, Matthew, Cato, Gabrielsen, fiskematre, Trym, Flemms og Thile

Her er vanlige web -> bilder <- fra treffet. (Disse kan linkes i tråder men ta bare bildefilen.)

Her er høy oppløselige -> bilder <- fra treffet (Ikke alle bilder blir lagt ut her)

Samt 1 ny film

Hytte film

(PS!!!

1) Når jeg oppdaterer albumene så vil de være mangelfulle mens opplastingen pågår. Sjekk albumene igjen etter noen minutter. Tar tid med så mange bilder! [ :) ]

2) Savner flere bilder av SØ som jeg fikk, hvem tok bilder?? Send meg en PM!!! [8)]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Og HUSK, bilder som dere vil at vi oversender AOF må være oss i hende snarest. Fint om dere sender oss en mail med fiskene dere tok, arter, vekt, metode i et pent oppsett, samt bilder. post@fiskersiden.no er epost adressen dere bruker, subject: Bilder og fangst treff 05!

Når er siste frist for dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caddis

sitat:Opprinnelig postet av MP

Er Caddis noe fyllesjuk på den filmen eller? Virka litt desperat etter Paracet :)

Det lå en på soverummet som var rimelig slått ut[ :) ]. Så det var påtenkt en annen[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.