Gå til innhold
Fiskersiden

JBR
 Share

Recommended Posts

http://kart.gulesider.no/m/neeU4

Var ute en tur i dag.

Ble noe sei, var ellers veldig dødt.

Blir nok en tur i morgen.. sammen med sikkert 5000 andre båter..

Har en båt på 18fot med halvtak og stangorgel på taket.

Ser noen den, så er det mest sannsynlig meg ;)

Endret av tah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute en tur på lørdag. Fisket på nordsiden av Hundvåg og på en grunne ved Bru. Pratet med flere andre fiskere som kunne melde om enormt bra fiske på småsei. Var ikke mange som hadde fått torsk.

Kan ikke være lenge til storinnrykke nå.

post-27508-0-66746800-1393790147_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute på lørdag.

Lette rundt, frykeligt lite torsk... mye sei.

Fant noen tilslutt, ikke helt det store akkurat.

Ble 6stk, største 4.5kg

Det kan umulig være mye torsk i fjorden nå. Jeg og de fleste andre kjører rundt dagen lang uten mye annet enn småsei i båten. En kjenning, pensjonert fisker fra Hundvåg, har jevnt og trutt vært ute med både garn og line. Lite og ingenting er hans oppsummering. Dere som får, hvilke dybder fisker dere på, blank pilk og makk, med/ uten agn, jevne rykk eller forsiktig??????- del for all del med oss andre som etterhvert blir bare mer og mer frustrert. Make my day!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok turen uti Boknafjorden på tirsdag itte å ha hørt rykter om et utruligt bra fiske der på lørdag (100 kg+ sløyd på 4 timar, dei største 13 kg). Fant fisken på loddet ganske raskt, men ikkje kul om den ville bita. Fekk opp rundt 10 stykker, dei største var 8.5 og 10 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket området av boknafjorden er det torsken tas, Sedegrunnen?

Jeg fikk greit med torsk i byfjorden denne uka og det er flere andre som får gode fangster. Men, den er svært lite bitevillig og det kreves derfor en god del tålmodighet.

Denne uken sto det blant annet torsk utenfor hundvåg, vardenes, skiftesvik og mekjarvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører rykter at de tar makkene og ikke pilken..

..

De jeg har fått har tatt på makkene, eller blekksprut med agn.

vet det er sagt fra skudenes at de kun har fått om de kjører makker.

var en tur i byfjorden i går. mest utenfor møgster, 5 timer og kun 2 småtorsk samt endel sei. Torskene kom ved møgster. Nå skal det sies at vinden ble så frisk at det var vanskelig å ligge. men greit å få frem at du må regne med å blanke noen ganger på dette fisket. gleder meg til penværet som er meldt neste uke. Får håpe det blir mer av storfisken da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fant jeg endelig torsken ved Mekjarvik, på 70-80 meter. Ikke de største stimene, men den var bitevillig. Det ble også tatt stor torsk lenger ut i fjorden, utenfor Tungenes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor dypt fisket du? De jeg har tatt ved mekjarvik har vært fra 3 - 10 kilo, men det har ikke blitt veldig mange.

Jeg var en kort tur utpå i dag, men det var lite å se. Fikk et par rundt 4 kilo utenfor tungevågen (ca 75 m), men utenfor mekjarvik var det dødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.