Gå til innhold
Fiskersiden

Langesundfestivalen 2014


Recommended Posts

Skrekkjager: Jeg regner jo med at Team Vassfis stiller mannsterke eller?

Jeg får jo rett og slett bare si ifra i heimen.. Kanskje det er på tide å begynne å planlegge å binde tackler over en kald en?

Leste noen raporter fra fjorårets festival. Det ser fantsatisk morro ut!

Kanskje jeg skulle ta en liten sommerferie østover i år??

Regner med at Team Vassfis stiller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at Team Vassfis stiller :)

Skrekkjager: Jeg regner jo med at Team Vassfis stiller mannsterke eller?

Jeg får jo rett og slett bare si ifra i heimen.. Kanskje det er på tide å begynne å planlegge å binde tackler over en kald en?

Tenkte jeg skulle prøve å få trua dere med på et vis, ja :-)

Enten tar jeg meg en ukes ferie i båten, ellers så må Kurtling kjøre båten på henger bortover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle prøve å få trua dere med på et vis, ja :-)

Enten tar jeg meg en ukes ferie i båten, ellers så må Kurtling kjøre båten på henger bortover.

Konge! Hvis du stiller med båt, så skal jeg stille med uniformer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan kjøre jeg, men trenger en bil med henger feste og som ikke tørster etter olje som en gammal seilerboms etter brennvin slik som saaben gjør..

Jeg har allerede satt av første helga i august, og kan sikkert sette av den andre også når jeg finner utav tidspunktet mer nøyaktig..

Stenger og alt er igrunnen i orden, men kunne trenge ett par kvelder med binding av tackle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotfix, on 23 Jan 2014 - 21:18, said:Hotfix, on 23 Jan 2014 - 21:18, said:

Jeg kan kjøre jeg, men trenger en bil med henger feste og som ikke tørster etter olje som en gammal seilerboms etter brennvin slik som saaben gjør..

Jeg har allerede satt av første helga i august, og kan sikkert sette av den andre også når jeg finner utav tidspunktet mer nøyaktig..

Stenger og alt er igrunnen i orden, men kunne trenge ett par kvelder med binding av tackle..

Har du en oppdatering på hva vi fisker etter ? Hva en bør pakke med seg av stenger og slikt?

Endret av Aurejeger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er mye enklere å nevne hva man ikke fisker etter! bergnebb,gressgylt,kutlinger,kvabber,slimål etc teller ikke i konkurransen,så la microstanga bli hjemme :) optimalt for meg er en stang til lett fiske : fløy,flyndrer,knurr etc en mellomstang en til dypet ,samt en kastestang til horngjel,havabbor,sjø-ørret. svenskene kjører en hel drøss stenger,med masse forskjellige tackler påmontert for å spare tid... er bare plassen i båten som setter grensene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.