Gå til innhold
Fiskersiden

Aibel Arts fiskefestival


affi
 Share

Recommended Posts

Det har vært yttret ønske om en arts fiskefestival her på haugalandet en stund! Vi i havfiskegruppa på Aibel i Haugesund vil derfor prøve å arrangere noe slikt. Vi prøver å få til noe ala langesund festivalen, men kun over 1 dag. Vi arrangerer dette i fra indre kai ved Baardsen lørdag 24 mai. Denne festivalen er åpen for alle og det vil bli sent ut innvitasjon til alle klubber/foreninger på haugalandet.

Se mere på havfiske.org for info og regelverk. Kom gjerne med innspill :-) Ka dok sei fiskeinntreserte på haugalandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Vil bare takke for en brillefin opplevelse denne første gangen Aibel arrangerte artsfiske festival. Været var en drøm, kunne ikke vært mer heldig. 16 lag påmeldt og 14 som stillte, det er en grei start. Tror e fleste vil prøve seg neste år også, selv om det var mangen lag som sleit med fisket. Jeg og laget mitt(Team specimen navlelo) kan bare smile og være fornøyde. To av tre i båten fikk ny art(kolmule og lomre), i tillegg så havna vi bare 7 lusne poeng fra førsteplass. Litt morsomt at vi klarte dette, da vinnerlaget bestod av eliten i den største havfiskeklubben her lokalt. Kan også nevne at 2/3 av laget vårt var juniorer....kult! :icecream:

Håper enda flere finner veien til neste år, gleder meg allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Blåser liv i denne igjen jeg.

Dato for årets kuleste konkurranse på Haugalandet er satt, det blir 7. Mai.

Slik jeg forstår det, så blir årets deltakelse avgjørende for om det blir konkurranse videre de neste årene.

Det er derfor viktig at folk får fingen ut og melder seg på.

Vi trenger virkelig en slik konkurranse her på Haugalandet, så jeg håper at alle som bor fra Bergen til Stavanger stiller opp. Det kommer også et lag helt fra Østlandet i år, så ingen kan skylde på avstanden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.