Joost.L Posted March 7, 2014 Report Share Posted March 7, 2014 Det er en stund siden jeg har lagt ut noen rapport her men syntes at det ble på tide med noen oppdateringer fra disse kanter. Mye vind og vær har ikke gjort det enkelt for en kystmeiter men noen fisk har det blitt. Første er en vanlig fløyfisk som jeg fikk etter en lang dag etter de flate som jeg synes er kjekkest å fiske på. Fine 199gr. som viste seg å være Nrek. om jeg ikke hadde satt den ut igjen... Siste helg var det endelig flyndrevær og etter mange år uten sandflyndrer som bikket kiloen så var det endelig en som ikke var langt unna...929gr., på 40cm. På slutten av dagen var jeg tilbake på fløyfiskplassen og fisket inn i skumringen da jeg fekk en brukbar lyr, 2793gr. Skal prøve å skjerpe meg og legge ut litt fler rapporter iår...:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veg Posted March 7, 2014 Report Share Posted March 7, 2014 (edited) Takk for flott rapport, Joost. Du er kongen av sandflyndre! Edited March 7, 2014 by veg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bsalte Posted March 7, 2014 Report Share Posted March 7, 2014 se det ikke bare meg fløyfisken får til å blø.. synd du ikke får regga den,men du vet hvor den bor lengden på den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian N E Posted March 7, 2014 Report Share Posted March 7, 2014 Trivelig med flatfiskrapport fra den kanten igjen! Bare å kommen med flere utover våren:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joost.L Posted March 8, 2014 Author Report Share Posted March 8, 2014 se det ikke bare meg fløyfisken får til å blø.. synd du ikke får regga den,men du vet hvor den bor lengden på den? Målte desverre ikke lengden. Tok vekten og et bilde før jeg satt den ut. Trodde Nrek. var over 200gr....;-) Ellers takk for hyggelige tilbake meldinger....:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulketryne Posted March 8, 2014 Report Share Posted March 8, 2014 Mye bra fisk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts