Gå til innhold
Fiskersiden

Nytt fluefiskeutstyr!


SnJe
 Share

Recommended Posts

Hei!

Jeg begynte med fluefiske i fjor vår og føler nå at jeg mestrer dette OK. Kjøpte da et billig nybegynnersett og vil nå oppgradere alt. Så mitt spørsmål er enkelt: Noen som vil anbefale meg en god snelle og en god stang? Gjerne snøre(flyt) også.

Prisklasse? Hmm ja, jeg vil ha god kvalitet som kan holde en del år. Si fra 4000 kr til rundt 7000 kr. Så billig som mulig innenfor dette er selvsagt det optimale, men legger heller litt ekstra i det for å få virkelig god kvalitet. Snakker ørretfiske i klasse 5 her.

Håper noen har noe å anbefale :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar begge to. Skal vurdere litt hva det blir, jeg har tross alt brukbart med tid fortsatt.

Men absolutt interessante stenger/sneller dere anbefaler. Tar gjerne imot flere tips fra andre også om noen har noe å anbefale, som sagt vil jeg bruke litt tid på å vurdere hva jeg går for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei, jeg så tilbudene som Skittfiske hadde/har på Zpey, dessverre var det da for sent. Jeg fikk et godt tilbud på Guideline Fario rett før det som jeg følte jeg måtte slå til på.

Snella jeg gikk for var Lamson Guru. Har fått testet utstyret litt de siste dagene og jeg må si det er stor forskjell fra billigutstyret jeg hadde. Nå er det bare å glede seg til sesongen begynner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.