fiskekongen Posted May 28, 2005 Report Share Posted May 28, 2005 En fugl plystret, og jeg mener det ble sagt at fisken veide i overkant av 3,7kg!!! Det kommer nok flere opplysninger fra fiskeren selv[ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karleif Posted May 28, 2005 Report Share Posted May 28, 2005 Er dette i regi av fiskersiden-treffet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lho Posted May 28, 2005 Report Share Posted May 28, 2005 Nej http://www.sfk-laken.com/?p=nyhet&act=vis&...m=on&kategori=1 Dvs nu vet vi att det är viktigt med haill[ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StåleG Posted May 28, 2005 Report Share Posted May 28, 2005 Grattis OP, fantastisk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havengel Posted May 28, 2005 Report Share Posted May 28, 2005 Utrolig, OP! Grattis med nok en gromfisk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stein Posted May 28, 2005 Report Share Posted May 28, 2005 Gratulerer med kjempesuter OP. Skikkelig imponert over dine fangster i år. Veldig bra. Stein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted May 29, 2005 Report Share Posted May 29, 2005 Stor Grattis ja. Syver (Knut altså) blånekta for at et stemte, så stor suter fantes ikke. Hmmm tenkte jeg, best å få bekreftet. Ny sms til ståleg, med bekreftelse og lokalitet tilbake. Jeg videreformidler til Syver, han er fremdelels noe skeptisk. Så demrer det litt for meg og istedetfor det vestlandske t®i sier jeg tre...da stemmer det! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf.B Posted May 29, 2005 Report Share Posted May 29, 2005 Grattis med kjempesuter og potensiell norgesrekk[ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prikken Posted May 29, 2005 Report Share Posted May 29, 2005 Link til bilde hvis jeg får lov til å vise til en annen side?? http://www.sfk-laken.com/?p=nyhet&act=vis&...m=on&kategori=1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sollien Posted May 29, 2005 Report Share Posted May 29, 2005 Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMS Posted May 30, 2005 Report Share Posted May 30, 2005 Gratulerer så mye! Helt enormt, også så kort tid etter ny tangering av Nrek på karpe...(etter VLs regler). Etter dette antar jeg at han må skrive autografer til unge, ferske meitere når kan blir gjenkjent på gata eller på fisketur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiskeKnuten Posted May 30, 2005 Report Share Posted May 30, 2005 Grattis! Meget bra. Hvor skal dette ende viss du fortsetter sånn resten av året? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted May 30, 2005 Report Share Posted May 30, 2005 Bra fisk, gratulerer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 30, 2005 Report Share Posted May 30, 2005 Grattis OP! Flott fisk som snart bikker 4 kg. merket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lille Budda Posted May 30, 2005 Report Share Posted May 30, 2005 Imponerende med mega Suter og mega Karpe iløpet av så kort tid!! Henger meg på rekken av gratulasjoner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiskekongen Posted May 30, 2005 Author Report Share Posted May 30, 2005 Ja det er en sinnsykt fisk. Grattis!!! Det er nok ikke så lenge før noen runder 4 kg grensa nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Frisch Posted May 30, 2005 Report Share Posted May 30, 2005 Ja, grattis OP. Nesten 61 cm er sinnsykt rått, og viser vekstpotensialet også i Norge når forholdene er riktige! Smekkert ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted May 30, 2005 Report Share Posted May 30, 2005 Gratulerer! Diger suter det her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lho Posted May 30, 2005 Report Share Posted May 30, 2005 När vi är inne på stor suter kan jag meddela att bubblan åkte bil idag igen. Men en promp i bilen gjorde att hon vägde in 30gr mindre än förra veckan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts