Gå til innhold
Fiskersiden

surfstang


Eipr
 Share

Recommended Posts

http://www.fiskeutstyr-online.no/shop/fiskesett-12531p.html

Noen peilig på om dette er skrap eller om det duger som stang nr 2? gidder ikke å svi av for mye på stang nr 2 enda siden eg er ganske ny innen surf/kystmeite. Vurderer også en ron thomson med okuma distance surf 60.

Har en shimano vengance med dam slr 860 fs som bør tåle litt større fisk.

Endret av Eipr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi erfaring med Mitchell er litt todelt. Mi fyrste havfiskesnelle var ei Mitchell Rip Tide, som eg fekk som vervepremie i AoF. Denne gjorde absolutt jobben dei fyrste 5-6 åra eg fiska på havet, før sveiva knakk i eit feste. Eg fekk då vite at dette var ei forhatt snelle, og at mi si hadde vart så lenge, nærmast var eit unntakstilfelle. Ei anna erfaring med Mitchell er eit spinnsett min onkel kjøpte på eBay i kastevekt 10-35g. 2-3 av stangringane var knuste i løpet av meget kort tid, utan at den var blitt slått eller ufint behandla. Dei var rett og slett sjøre. Snella var laga av ein så veik og seig plasttype at når snella sto fastskrudd i festet, kunne du vri den 15-20 grader i kvar retning. Ikkje akkurat kvalitetsfeeling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.