Gå til innhold
Fiskersiden

"Notifications" via mail funker ikke....?


Recommended Posts

Tittel sier det meste.

"Abbonerer" på flere tråder, men får ikke tilsendt mail når noen poster nye innlegg i tråden.

Jeg bruker Instant notification - om det skulle ha noen betydning for problemløsning....

PS:

Fikk e-post varsel om PM for kort tid siden så den delen ser ut til å funke greit.

John-Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det folk som svarer på tekniske spørsmål og vedlikeholder forumet lenger? Eller er alle resurser flyttet over til Hooked?

Det har vært litt trangt i kanalene en kort periode her har det vært meget hektisk. Beklager dette. Ved hastesaker er det bare å sende en mail eller bruke "rapport" funksjonen. Lettere enn å følge med forumtrådene.

I praksis er det kun meg (Bernt) som gjør teknisk vedlikehold. Moderatorene vil fortsatt besvare spørsmål etter beste evne, de gjør ingenting på selve hooked.no

Skal se på problemet ditt nå som det er litt mer tid fremover.

Igjen beklager!

Bernt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er god, men kan være en ide (om det ikke allerede er innført) at modsa varsler deg om feilrapporter.

Det er flere ting som er omtalt og fremdels står både uten løsning og kommentar fra FS-personale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Mulig jeg har bomma litt på dette med notifications...?

Får mail vedrørende tråder der mine innlegg er direkte sitert, men ikke fra andre tråder som jeg bare følger.

Mulig det skal være slik...men hva er så pointet med å kunne "abbonere" på en tråd om man ikke får varsler når nye innlegg postes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mails i dag både om denne posten og vedrørende en annen tråd i dag. I den andre tråden var det kun en ny kommentar...ingen som siterte noe jeg hadde skrevet. :thumbsup:

Det som derimot har endret seg er at når jeg trykker på linken i notification-mailen blir jeg sendt til varslingssenteret på FS, IKKE direkte til tråden/kommentaren som det gjorde før...

Upraktisk hvis man vil svare, kommentere eller like den nye posten...., da man må trykke på en ny link i varslingssenteret for å komme til selve tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.