Gå til innhold
Fiskersiden

Suterfiske i Telemark


Frank Nilsen
 Share

Recommended Posts

Hei

Jeg er en ivrig suterfisker fra Sørlandet, jeg har fått tatt noen turer her i Arendalsområdet og fått suter stort sett mellom 1kg til 1,5kg, skal jakte større her i området.

Har begynt å få utstyret i orden, veienett, avkrokkingmatte, fòr ol, driver med Catch & release

MEN frister en del å prøve på en ny pers på størrelse, tenkte Østeråa i Telemark, men begrenset med tid til å utforske pga familie livet:)

Har noen et tips eller pekepinn på hvor jeg burde klare å få suter på over 2 kg, gjerne send en mld på til meg eller på e-post, gjerne cirka område på et kart eller koordinater, forventer ikke noen avsløring av favoritter plasser men i hvert fall et bra område.

Frank, mobil 92215500 / e-post: franknilsen1892@gmail.com

(Hvis det er noen andre ivrige fiskere fra Sørlandet her så stikker jeg gjerne med på tur i området, noe amatør men jobber med saken:)

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult med flere sørlendinger som ikke bare fisker makrell, fettfinner og torsk!

Jeg kjenner Østeråa sånn passe og det er vel ikke så veldig mye hemmelig der. Men man trenger jo ikke å legge alt i sølvskje til de med mindre noble hensikter enn c/r-fiske heller, så jeg tar detaljer på PM. Har ikke tid akkurat nå, men innen en dag eller to kommer det noe skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.