Gå til innhold
Fiskersiden

Flytesnøre #5, kjøpe nytt?


ViktorS
 Share

Recommended Posts

Hei

Fikk akkurat tilsend en guideline presentation, som jeg syns virker veldig lett de første 5-8meterne. Og sliter med å holde dette snøret airbourne... Trooor det er en veldig kort klump på dette snøret på ca 8 meter... Sliter med å strekke ut snøret, kanskje jeg bare er amatør...

Men... Jeg prøvde snøret til en kompis, desverre husket han ikke hvilket det var. Men dette snøret virket som det hadde jevn vekt i hele "fronten" av snøret... Klarte å få god fart på det, og holde det i lufta og i tillegg strekte jeg ut hvert eneste kast på nesten 20meter. Ca 7-8meter lengre enn det jeg gjøe med presentation.

Så jeg trenger tips til ett slikt snøre. Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presentation er som navnet tilsier beregnet for korte distanser og pene presentasjoner med tildels lang, tynn fortom.

Klumpen er konsentrert og kort for å ladde stanga kjapt og samtidig greie å rulle over lange fortommer til presise landinger.

Gjerne i ett luftkast, underhånds eller andre spesialkast.

Du er åpenbart på jakt etter andre egenskaper.Vil tro at ett 4cast eller Control hadde passe bedre for din kastestil og fiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisker stort sett på vann, så er avhengig av litt lange kast.

Hvordan er SA Air Cel ?

Air cel er mye snøre for pengene.

Om du ønsker kan vi bytte. Har er SA Sharkskin i flyt #5 jeg ikke trenger. Langtkastende, men om du skal drive mye å strippe inn så må du tape fingern.

Send en PM om det er intressant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.