BINN LADDEN Posted July 14, 2014 Report Share Posted July 14, 2014 Nå har det seg slik at vi er to lag som har leid deler av fyret på Langøya i Langesund. Team specimen navlelo og team Torshov sportsfiske (6 personer) er klare for å ta Langesund med storm. Vi har alikevel plass til 2-3 mann til der ute, så derfor spør jeg helt enkelt: Trenger noen en plass å bo? Vi har leid plassen f.o.m onsdagen og til mandag, så det skulle holde for de fleste. Her slipper man å kjøpe poletter for å ta en kald dusj, og man har egen kai til båten. Dette er første året vi leier her ute, men vi tror dette må være en suveren plass å bo. Ta kontakt på 40617334 eller her på forumet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BINN LADDEN Posted July 15, 2014 Author Report Share Posted July 15, 2014 Ingen som trenger?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heavy met....fish man! Posted July 15, 2014 Report Share Posted July 15, 2014 Dæven som jeg gleder meg nå. Ikke lenge igjen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BINN LADDEN Posted July 16, 2014 Author Report Share Posted July 16, 2014 (edited) Kjenner det kribler i magen ja Edited July 16, 2014 by BINN LADDEN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts