Gå til innhold
Fiskersiden

Knekt fluestang..


Mikael NJ
 Share

Recommended Posts

Hei.

Var ute å fisket Harr da jeg i et kast klarte å kaste av de to øverste delene på fluestanga mi. La ikke merke før dagen etterpå at den øverste centimeteren av den nest nederste delen på stanga var knekt av. Dette har resultert i at delene sitter veldig dårlig sammen. Stanga er en guideline exceed 9' #4.

Er litt usikker om jeg har kvitteringen, men lurer uansett på hva som lønner seg:

Bør jeg kjøpe ny del til stanga, eller er det så dyrt at det rett og slett er lurere å kjøpe ny stang?

hvis jeg finner kvitteringen, er det da håp for at jeg får ny del gratis? kjøpte stanga i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har betalt stanga med visakort og ikke finner kvitteringen så kan du gå i banken og be om en kopi av den.

Klart du har garanti på stanga,stort sett så er Guideline greie å ha med å gjøre ved reklamasjon.

Hvis holkene på stanga sitter dårlig i hop så kan det være lurt å få tak i Loon Grafitolin og smøre dem inn med,

http://www.sportsbutikken.no/default.pl?showProduct=28663&pageId=276

Endret av cesar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.