Gå til innhold
Fiskersiden

Gode fiskeplassar å nå med kollektivtransport.


 Share

Recommended Posts

Hei!

Eg har nettopp teke med meg sommarhobbyen min til kvardagen i Oslo. Eg har alltid fiska mykje på vestlandet, men har aldri heilt teke steget til å fiske her i Oslofjorden. Til no har eg forsøkt meg ved Fiskevollbukta og på Rolfstangen/Snarøya, og har hatt som mål å klare å få fiska meg noko flat fisk. Den gang ei - det har vorte med makrell, knurr og østers(!).

Eg har fiska med agn (både glidetackle og paternoster agna med reke, makrell eller blåskjell) og litt med sluk (når eg har sett makrellen koke), og eg skjønar ikkje heilt kvifor eg ikkje har funne flatfisken. Går dei ikkje grunt når det er såpass seint på sommaren og det er sprøtt varmt?

I alle høve, hovudpoenget er at eg ikkje har bil, og ei heller sykkel, men har alltid månadskort på buss/trikk/bane/båt (Sone 1), og eg lurer på om de har nokre stadar å tilrå som eg ikkje har funne enno (har søkt rundt plenty, og har http://www.njff.no/portal/pls/portal/docs/1/219011.PDF liggjande også).

Nokon tips om kva eg kan ha gjort feil i flyndreleitinga mi tek eg også gjerne i mot, men det høyrer kanskje meir heime i Kystmeite-underforumet?

Skitt fiske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått noen flyndrer ved Pelvikodden eller Halden brygge, både sandflyndrer og slettvar.

Da fisket vi rett ned fra brygga, slettvaren tok når vi kastet inn mot stranda som du ser hvis du drar dit.

Prøv å dra til en av øyene, gratis å ta ferjen nå i sommer, finn deg et parti på sjøkartet der det er sand og prøv.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig dårlig erfaring med flyndrefiske, jeg har båt og oppsøker de beste plassene med sand/ mudder og lest meg opp på hva du skal se etter ved fiskeplasser for flyndre, men aldri fått det. Eneste gangen jeg har fått flyndre var når jeg sto på en brygge å fisket sjøørret så kom det plutselig en tunge tror jeg de heter svømmende langs brygga, slapp møresildaen under den og nappa til og fikk kjeksa den i finnen og løftet den opp på brygga :gun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vanskelig er det da ikke å få flyndre. ;)

Neida, det er det nok ikkje. Eg har ikkje akkurat prøvd i meir enn ein 7-8 timar med ugunstig varme og tidspunkt enno. Eg er berre litt gira, for eg har aldri fiska etter det før. ;) Skal seie i frå når eg har fått høve til å fiske nokon flate. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandflyndre og skrubber finnes det tonnevis av i fjorden og de er ikke vanskelig å få til å ta.

Driftfiske med slep på dyp fra 15-30 meter, på sand eller lignende bunn bruker å levere greit.

Ta en titt på sjøkartet før du stikker ut med båten, og noter ned et knippe plasser som ser lovende ut. Drøbaksundet og inn feks Vestfjorden finnes det mange plasser som leverer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.