Gå til innhold
Fiskersiden

Ny stang til ørret fiske 300g-3kg


Christoffer Hagen
 Share

Recommended Posts

Ville nok ha kjøpt meg en shimano beastmaster 3-14 gram i stedet. 9' for lange kast og mye glede under kjøring av fisk. Denne stanga kan lett kaste ut små spinnere, samt sluker opp til 18gram. Sinnsykt morro å kjøre også småfisk på!

Muuulig at jeg ville ha kjøpt 7-fotern av denne stanga, kombinert med ei 1000-snelle, feks aernos fra samme produsent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du valgt deg snøre til jobben? Jeg vurderer denne her til min lettspinnstang. 0.06mm og 10kg? Det er drøyt. Sånt blir det fine lange kast med, selv med lette små sluker!

http://www.skittfiske.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=54002&WebSiteMapNodeID=1004005

Endret av Hysic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawson er kjempe stenger. Men ta en titt på Agdars sportsfiske. der er det 50% på alle Norwegian stenger. da kan du gå for 9 fot 5-20g for 1049,-.


Må ikke tro så mye på dimensjonene på det whiplash snøre. Det er ikke i nærheten av realiteten engang. Når noe høres for godt ut til å være sant, så er det sannsynligvis det. Dette snøre faller fint i denne kategorien :)

Endret av Audiosan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er med whiplash snøret er at snøret er flatt og at de da måler på langsiden der snøret er tynnest. I realiteten er kanskje snøret 0,20 "bredt". Gå heller for sufix gore 832 eller PP(8slick eller originalen)

Endret av Eivind Stensrud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

endte opp med lawson stanga og aernos 1000 snella med sufix duraflex 0,18 og 0,20 sene..

tok en tur rett opp i tinnelva/tinnoset, endte opp med 3 stk flotte ørret 400g 500g 600g

og en haug med små tasser på 200-300 som gikk uti igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

beste snella jeg har hatt, den er knallgod.

ble så fornøyd , at jeg dro å handla Lawson Norwegian series 11" 15-55g med en aernos 5000fa. da går turen til gaula om noen dager. får håpe det biter på no denna gangen........ :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.