Gå til innhold
Fiskersiden

Bra/Beste krok til sniksnøre


can
 Share

Recommended Posts

Er på utkikk etter nettopp det har fått det for meg at kroken som disse snørene vanligvis kommer med ikkje er noke særligt bra til det formålet den skal tjene. Er nybegynner men kvifor ikkje begynne med det beste fra (nesten) begynnelsen. Har prøvd Mustad 34007 og Mustad 39977.f Førstnevnte finnes og som rustfri har eg funne ut noke som jo er ein fordel, den går og an og file veldig skarp men det er jo ein J krok så eg innbiller meg at den ikkje er optimal til snik/linefiske pga at ein del fisk det av kroken etter ei stund. Den andre er vel det ein kaller for sirkelkrok, er mykje tjukkare i godset er ikkje så veldig skarp men det går an og file den selv om det er litt meir problematisk pga at spissen er bøyd. Kroken er fortinna for å forhindre rust slik at når ein filer den så vi den nok ruste ganske fort.

Har vel tenkt å fiska fra 10 til 150 m sån ca, i Hardanger fjorden er jo ein og anna storfisk men størsteparten av fiskane er vel sån "vanlig" størrelse på 1-5 kg vil eg tru. Ser for meg at ein god krok til sniksnøre er ein sirkelkrok som ikkje ruster ikkje alt for tjukk i godset og skarp. Bør helst ikkje vera alt for dyr heller blir vel ett vist tap av kroker. Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.