Gå til innhold
Fiskersiden

Hva er TRUTTA gjennomløps greie fra KINETIC?


 Share

Recommended Posts

Ohoi :)

Kan noen hjelpe meg og forklare meg hvordan jeg fisker mest effektivt med en snodig sak som jeg tror heter Trutta av fabrikat jeg tror er Kinetic?

Denne merkelig gjennomløps sluken/kystwobbleren ser egentlig mest ut som en plast fisk. Blant en mengde nye og ubrukte sluker fant jeg et knippe av disse helt nye, men tatt ut av pakningen i alle de forskellige mønstre og farger jeg bruker mest til sjøørret.

Jeg finner ingen info på nett, og hvis disse kan brukes har jeg faktisk farger og mønstre til de fleste forhold og temperaturer året rundt.

Hvordan brukes disse?

Lage bevegelsene i sluken med stangtuppen?

Hva med fart? Kan de dorges med?

De har jo ingen skje eller leppe..

Sånn kort og greit....er de gode fiskefangere?

I så fall...på andre gjennomløps sluker og fluer jeg bruker mye (les hovedsakelig Tasmanian Devil og Sunray Shadow) bruker jeg en glidende L-rigg til kroken etter å ha lest om hvordan det kan øke fangstraten betraktelig...kan jeg bruke glidende L-rigg på disse også? Eller vil det ødelegge gangen eller noe anna for sluken?

Mye på en gang her, men alt av info er til stor hjelp, for jeg er helt blank og kan ikke huske å hverken ha kjøpt eller sett noe sånt før.

Som vanlig takker og bukker og blablablaukebla og skitt aurefiske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.