Gå til innhold
Fiskersiden

FS-julekalender 2014


MrVolcom
 Share

Recommended Posts

Da er det en måned igjen til ny kalendertid. Litt tidlig enda kanskje, men har på følelsen at vi trenger litt tid for å fylle opp med 24 bidrag.

Er folk gira på ny FS-julekalender i år?
Som tidligere år bidrar en forumbruker med en luke hver dag. En luke kan være hva som helst; årsrapport, turrapport, fisketips, quiz, bildekavalkade eller noe annet fiskerelatert. Fyr laus!

Vil du bidra med en luke, gi lyd i tråden eller på PM sammen med ønsket dato, så skal jeg holde lista under oppdatert.

Adventstida blir ikke den samme uten FS-kalenderen, så hadde vært kult om vi greide å fylle den opp i år også :D

Tradisjonen tro melder NKML seg til luke #24 også i år :pc:

1: Bernt_Nor
2: Ojani
3: Fisk og Rask
4: Øystein Bertelsen
5: Cassius
6: Heavy met...fish man
7: Tommy B
8: Ølgylt
9: mag
10: Arobo/Vik
11:
Schizo
12: Mystisk dykker
13: Sigg
14: Vilhelm
15: Andkr/Torsketryne
16: Stian N E
17: Asgeir Alvestad
18: Veg
19: Relaks
20: Thomas Rødskjær
21: Geir Andreassen
22: Florø`en
23: Team Sluk
24: NKML!

Endret av MrVolcom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert!
Dette begynner å bli noe, flott at folk e gira på å bidra også i år :D

Ser d hintes om at Bernt ville ha luke #1 her. D hadde passa bra om Bernt åpna ballet, så eg sette deg opp der inntil videre. Den som tier samtykker^^


Btw, kan noen admins mekke opp eget delforum igjen til årets kalender slik som tidligere?
Evt flytte gamle luker til et kalenderarkiv-delforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert igjen. Artsfiskegutta Tommy B og Bjørndalen, + ferskvannsmeiteren Øystein stiller med luker.
Da mangler vi kun 3 bidrag, så er kalender fullspekket meg desembermaterialet :D

3 luker igjen nå, dont be shy!

Erik eller Abbor, noe nytt på elektronikk-fronten dere har å dele med oss?

Endret av MrVolcom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye nytt for 2015, men ikke noe jeg har prøvd i praksis enda. Kan se ut som jeg har litt for mye på agendaen til å levere luke i år dessverre. Hadde et håp om å lage en sak om planerboardfiske, men saken snødde bokstavelig talt bort sist fredag. Ikke mye vits med bilder av typen "der borte er det et planerboard, og hadde det ikke vært for tett snødrev hadde du sett utløserklypene på planerboardlinen. Planerboardet er merket med et flagg for ekstra synlighet, noe du heller ikke ser på bildet pga snøhelv***". :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ta luke 9

Topp!

Mye nytt for 2015, men ikke noe jeg har prøvd i praksis enda. Kan se ut som jeg har litt for mye på agendaen til å levere luke i år dessverre. Hadde et håp om å lage en sak om planerboardfiske, men saken snødde bokstavelig talt bort sist fredag. Ikke mye vits med bilder av typen "der borte er det et planerboard, og hadde det ikke vært for tett snødrev hadde du sett utløserklypene på planerboardlinen. Planerboardet er merket med et flagg for ekstra synlighet, noe du heller ikke ser på bildet pga snøHelv*****". :D

Ser den Erik^^ Du har latterlig mye kunnskap innen feltet ditt, så måtte bare sjekke om du hadde noe på lur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer sikkert å koke ihop en liten luke til 8de

Notert! Hadde på følelsen at du kom til å endre mening :D

For øvrig kun ein luke igjen nå. Slå til om du vil spre litt julefiskeglede den 20.desember :thumbsu:

Og der var hele kalenderen full :thumbsup:

Takker for alle bidrag! Bare å glede seg til desember

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.