Gå til innhold
Fiskersiden

Kommer ikkje inn på chat


tåkeferd
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Oops! Something went wrong!

[#CSTART-2]

No username was supplied to connect to the chat room. Please notify the administrator.

Nyttige lenker

KAn det være at noen har krøllet til så det ikke går med norske tegn i brukernavnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"

Oops! Something went wrong!
[#CSTART-2]

No username was supplied to connect to the chat room. Please notify the administrator.


Nyttige lenker

Prøvde nå... Google Chrome fra stasjonær Win7/64 bit. Funker heller ikke med MS Internet Explorer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Espen, helt klart. Hva ellers?

Sliter du fortsatt?

Med flere browsere? Hva slags OS?

Slettet cache?

Chatten er ikke et lokalt komponent. Når chatten trøbler er det nesten utelukkende noe krøll sentralt hos Invisionpower. I slike tilfeller er de på ballen raskt.

I dette tilfellet har det heller ikke kommet noen driftsmeldinger fra de om problemer, samtidig som folk komme rinn på chatten her.

Hver gang jeg er på FS ser jeg 3-4 stk i chatten.

Om det fortsatt er et problem for enkelte der ute, så send meg skjermbilder, hva som skjer, når og dokumenter det jeg nevner over.

Vanskelig å feilsøke.

Bernt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et mønster er som sagt at det er de med "unormale tegn" i brukernavnet slik som Lystfisker`n har og jeg som har norsk tegn i brukernavnet. Samt at trådstarterrogså har norsk tegn i sitt brukernavn.Tipper du har feilkilden allerede der? Ettersom jeg aldri kommer inn så er det vanskelig å vurdere opp mot brukernavnene til de som faktisk kommer inn.

Det er ikke noe spørsmål om når det feiler. Det feiler ALLTID. Dvs jeg kommer ALDRI inn på chatten.

Og jeg trenger egentlig ikke ta printscreen av hva som skjer. Det skjer det samme hver gang og det er feilmeldingen over som kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et mønster er som sagt at det er de med "unormale tegn" i brukernavnet slik som Lystfisker`n har og jeg som har norsk tegn i brukernavnet. Samt at trådstarterrogså har norsk tegn i sitt brukernavn.Tipper du har feilkilden allerede der? Ettersom jeg aldri kommer inn så er det vanskelig å vurdere opp mot brukernavnene til de som faktisk kommer inn.

Det er ikke noe spørsmål om når det feiler. Det feiler ALLTID. Dvs jeg kommer ALDRI inn på chatten.

Og jeg trenger egentlig ikke ta printscreen av hva som skjer. Det skjer det samme hver gang og det er feilmeldingen over som kommer

Helt nederst på startsiden for forumet står det:

5 users active in live chat

Lars Holte, Moelstern, Rage, S10G, Schizo

Altså ingen med "unormale" tegn inne nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Dette er virkelig talentløst av de som styrer fiskersiden og respektløst ovenfor oss som bruker det! Jeg legger ned mye tid og penger i min tid foran PC-skjermen og fiskersidens chatforum, også virker det ikke! Dere vil motta en regning med mine utgifter fra alle mine dager foran pc-skjermen!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.