Gå til innhold
Fiskersiden

Ørretforum som "Siste post"


Aurejeger
 Share

Recommended Posts

Nei jeg gir meg ikke, og prøver igjen....jeg henvender meg denne gang de personene som har med dette å gjøre. Administratorer/Moderatorer/Dr.Nor eller Hva de nå enn måtte hete.

Jeg synes det er veldig kjekt og greit å kunne sende et blikk til høyre på fiskesiden og se hva som er de nyeste og siste oppførte postene.

Unntatt om jeg vil sjekke om det har kommet noe nytt på ørrefiske fronten.

Med tanke på hvor mange som er lidenskapelig opptatt av denne fisken, synes jeg det er merkverdig at denne posten ikke dukker opp blant de andre nylig oppdaterte postene.

Så i stedet for å undre meg på hvorfor, sender jeg herved spørsmålet til den kompetente her på fs det måtte angå som kan svare:

Kan ørrefiske forumet også få komme opp som "Latest post" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe

Nei jeg gir meg ikke, og prøver igjen....jeg henvender meg denne gang de personene som har med dette å gjøre. Administratorer/Moderatorer/Dr.Nor eller Hva de nå enn måtte hete.

Jeg synes det er veldig kjekt og greit å kunne sende et blikk til høyre på fiskesiden og se hva som er de nyeste og siste oppførte postene.

Unntatt om jeg vil sjekke om det har kommet noe nytt på ørrefiske fronten.

Med tanke på hvor mange som er lidenskapelig opptatt av denne fisken, synes jeg det er merkverdig at denne posten ikke dukker opp blant de andre nylig oppdaterte postene.

Så i stedet for å undre meg på hvorfor, sender jeg herved spørsmålet til den kompetente her på fs det måtte angå som kan svare:

Kan ørrefiske forumet også få komme opp som "Latest post" ?

Hehe - Bra du ikke gir deg!

Hvorfor jeg ikke har fått beskjed om dette får nå er en liten gåte. Men nå er det i allefall på plass. Tok ca 10 sekunder ^^

Ps. Er lov å sende mail, eller plukke opp telefonen også. Selv om internett har kommet for fult, er det også noen gode tradisjonelle kanaler å benytte :D

Igjen, sorry!

Bernt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.