Gå til innhold
Fiskersiden

“It ain’t over ’til the fat lady sings”


Matthias Andersson
 Share

Recommended Posts

Nu är säsongen 2014 snart till ända, men man vill aldrig riktigt erkänna det vilket man tydligt ser på bilden nedan.

Var ensam ute på sjön för ett par dagar sen och det verkade länge som det bara skulle bli en kall “blankardag”.

Läs mer här...

post-29502-0-93807400-1419278943_thumb.j

post-29502-0-11988800-1419278957_thumb.j

post-29502-0-54458300-1419278983_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det så mye arbeid å legge hele posten ut her istedenfor å sende oss videre til en annen side? Sånn "bloggreklame" på forumer gidder jeg ikke støtte.

Det enda som kan hända är att du kan missa något intressant att läsa :-).

Endret av Matthias Andersson
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det så mye arbeid å legge hele posten ut her istedenfor å sende oss videre til en annen side? Sånn "bloggreklame" på forumer gidder jeg ikke støtte.

Svaret på spørsmålet er jo forøvrig "ja", det er mye ekstra arbeid å legge ut et innlegg man har skrevet et annet sted først.

Endret av Svendinfiskervenn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar tid å lage en rapport som svendinfiskevenn skriver. Schizo hvis du er klarover at Pikewallis er en del av hooked imperiet så blir det jo feil å kalle det bloggreklame. Men det som er deilig er jo at man selv kan velge å gå inn eller ikke, det er jo det flotte :-) Så vi kommer nok til å forsatt med dette fremover også, hvis vi ikke blir enig om noe annet innad i nettverket. Håper det går fint Schizo og som skrevet over det er jo frivillig om man vil trykke eller ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg jo ikke at Hooked sine saker har noe spesielt med forumet å gjøre heller. Vil jeg lese artikler derfra gjør jeg det på Hooked, og det samme med Pikewallis. :)

Også bor jeg i Bergen da, så gjeddefiske er ikke det mest interressante. Hadde jeg drevet med gjeddefiske hadde jeg nok fulgt Pikewallis sin side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.