Bs77 Posted December 30, 2014 Report Share Posted December 30, 2014 (edited) Hei! Jeg kommer til å konsentrere meg om Bergsvannet etter abbor og gjedde denne isfiske sesongen. Starter den 5/1-15 med store forhåpninger som alltid. Om noen flere vil være med så er utgangspunktet Kirken ved Eidsfoss. Fangstrapport eller en generell rapport kommer. Edited December 30, 2014 by Bs77 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bs77 Posted December 31, 2014 Author Report Share Posted December 31, 2014 Var innom og sjekket isforholdene i går. Så at noen hadde lagt igjen en del abbor på isen. Dette var superabbor fra 8 cm til pene 350g. Synd ikke folk tar med seg fanget fisk hjem, eller setter de pent tilbake... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bs77 Posted January 4, 2015 Author Report Share Posted January 4, 2015 I morgen tar jeg sesongens første tur på Bergsvannet. Regner med å være klar ved Kirken i Eidsfoss ca. 09:00. Bare å slenge med for andre også, rapport kommer ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian N E Posted January 5, 2015 Report Share Posted January 5, 2015 Skal bli spennende å høre om det blir noe fangst, håper på noen turer etter gjedda der selv i vinter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
L K Posted January 5, 2015 Report Share Posted January 5, 2015 Samme her,følger med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bs77 Posted January 6, 2015 Author Report Share Posted January 6, 2015 Hei igjen! Fisket fra ca. 09:30-13:20 på mandag. Brukte balanse (5 cm), pimpel og mormyska med blandet resultat, og det viste seg at mormyskaen trakk det lengste strået. Overskyet og rundt 1 varmegrad i lufta gjorde turen behagelig, og med 15 cm stålis så sleit jeg meg heller ikke ut med boret. Det ble "småfiskens dag" og det beit ganske bra på morgenen. Endte til slutt på 12 abbor mellom 10-20 cm som skal ut igjen som gjedde agn ved en senere anledning. Prøver nok en tur til før helgen, hvis det kan slutte å regne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian N E Posted January 6, 2015 Report Share Posted January 6, 2015 Greit med litt gjeddeagn da! Hold oss oppdatert på videre turer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bs77 Posted January 7, 2015 Author Report Share Posted January 7, 2015 Det skal jeg gjøre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts