Gå til innhold
Fiskersiden

Best of 2014


Kammaa
 Share

Recommended Posts

Ny film fra meg!

Denne gangen har jeg lagd en kortfilm med noen av mange høydepunkter fra året 2014. Nyttårsforsettet for 2015 må være å bruke kameraet oftere, sånn at jeg får fanget mer heftig råmateriale enn jeg har gjort i år.

Fiskeplassene i filmen nedenfor er Glomma i Stor-Elvdal, Røvoltjønna i Femundsmarka og Isterfossen.

 

 

Endret av Kammaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul film :)

Men jeg ser at du står midt i strømmen du fisker i. Noe som kan skremme fisken vekk fra

sin opprinnelige plass. Dette tror jeg mange som vader ut til fiskeplassen bør tenke på.

Bare et tips til de som ser på filmen ;)

Takker :)

Ja, i utgangspunktet enig med deg. Men akkurat på den plassen der, så står all den større harren i den sterke strømmen jeg kastet ut i, hvor det er et dypt høl, og det blir ikke påvirket av at jeg står der jeg står. Jeg er oppvokst bare 1 km unna denne fiskeplassen, så kjenner den som min egen bukselomme , hehe . Men er helt enig i rådet ditt sånn generelt ;)

Kult!

Sånt synes jeg du bør fortsette med :)

Jeg tok meg den friheten å abonnere på youtube kanalen din så får jeg med meg nye oppdateringer :)

Skitt fiske videre !!

Takker!

Skal komme med mer til sommeren. Veldig moro å ha noe å se tilbake på i senere tid.

Følg i vei!

Skitt fiske videre, begge to.

Endret av Kammaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin film ja! Sikker på at jeg har kjørt over den broa en gang. Men husker ikke når eller hvor. Men mener at jeg så noen som fisket der.

Ikke umulig at du har vært der. Brua du mener, er i Isterfossen rett ved Femunden. De største sikene i Norge blir tatt der (over 4 kg). :)

Endret av Kammaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.