Gå til innhold
Fiskersiden

Hva er dette?


Recommended Posts

Jeg kom over denne saken i høst. Den var skylt på land ved en liten strand i Oslofjorden, men jeg har ikke klart å artsfeste den 100%. Jeg har noen tanker, forslag og ideer, men jeg tenkte å lodde stemningen hos ekspertisen for å sjekke om jeg var innenfor eller ikke med hva jeg tenker og tror at dette er.

Jeg fant den slik den er avbildet på bildet og verken fugl eller fisk hadde spist den før jeg fant den.

post-30716-0-48923900-1421753455_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har desverre ikke flere bilder og skjønner at snuten er interesant.
Har vært innom firetrådet tangbrosme selv, men ut fra bilder på internett og i et par fiskebøker så skurrer det litt i overgange til halefinna. Det kan jo bare være at denne har en deformert klump, og ikke et mer markant skille mellom rygg-/bukfinne og der det går over i halefinna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke om dette er riktig nettside for å sjekke opp gjeldende Norgesrekorder, men om det skulle være riktig side så ble det tatt en firetrådet tangbrosme i Fanafjorden i 2011 som klarte å presse vekta helt ned til 0,065kg!! B)

Fikk du veid din Martin Lopez?

Selvfølgelig!

1962143_915595095125701_1763549578823488

Selvfølgelig!

1962143_915595095125701_1763549578823488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja!! Gratulerer så mye. Håper papirarbeidet går i orden og at du kommer på listene!! :thumbsup:

Jeg har selv stilt spørsmål til selve innmeldingsskjema fra VM . ( Udatert så det holder) Ellers har jeg fått flere på samme plassen i ettertid...Lett match

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.