Gå til innhold
Fiskersiden

Wobbler Øyne


kajakkfisker
 Share

Recommended Posts

Hei alle sammen,

Jeg har lest en del inne på forumet om forskjellige wobbler øyne og at man kan lage bl.a. 3d øyne for hånd.

Kan noen hjelpe litt med fremgangsmåten?

Er det også noen som vet hvor jeg kan få tak i artikkelet av Martin Lopez som ble publisert i Villmarksliv (nr 1 1992 om ikke jeg tar helt feil)

Takker!

Mvh,

Andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en gang jeg som skrev om saken den gang , vet hvor artikkelen er ,grunnet flytting i disse dager . Mye har skjedd siden og det er blitt lettere å lage 3D øyne. Jeg bruker hovedsakelig industrielt verktøy til formålet nå, men bruker gjerne litt tid for å vise frem prosessen fra A til Å , til hjemmemakere og med glede.

1 liten tips og før jeg kommer med litt mer info senere. Har man tilgang til laserskriver , og greier å håndtere fotoshop eller behandling av bilder er det mye å hente som utgangspunkt.

Fortsettelsen følger...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Tips: Eller så kan du jo kjøpe 3d øyne her ;-) http://trollingcenter.se/shop/index.php?main_page=index&cPath=7_80

Gundhus: Det stemmer nok sikkert at jeg kan få kjøpt det, men når man liker hjemmesnekra greier så er jo det gøyere å gjøre mest mulig selv!

1 liten tips og før jeg kommer med litt mer info senere. Har man tilgang til laserskriver , og greier å håndtere fotoshop eller behandling av bilder er det mye å hente som utgangspunkt.

Ellers beklager jeg sen respons på min egen tråd. Har så vidt vært hjemme de siste ukene grunnet jobbreiser!

Laserskriver har jeg tilgang til og har lekt en del med photoshop tidligere så jeg er klar til å lære!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.