Gå til innhold
Fiskersiden

aktivere Tapatalk


Magnuslol
 Share

Recommended Posts

Hei.

Hvorfor er ikke tapatalk aktivert på fiskersiden?

Det gjør det veldig mye enklere å komme seg inn på siden når man ikke har pcen foran seg.

Det funker jo brukbart sånn som det er, men ville blitt betraktelig bedre tapatalk!

Hvis jeg har lagt posten feil så ikke skyt meg :-D

Håper det er flere enn meg som syntes at tapatalk ville vært bra for forumet! Ser at de har det på fluefiskersiden og det funker bra der! 👍

https://tapatalk.comhvis noen ikke vet hva det er 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Veit godt hva det er , men jeg tviler på at vi kommer til å aktivtere det her på FS med det første.

Siten er mobil og nettbretttilpasset og burde fungere.

Tapatalk gjør at vi må vedlikeholdet enda en plattform, sikkehetsoppdatere, og så er det dette med reklame. Vi har ikke kontroll.

Vet at vi kjører det på FFS, men det henger tilbake mange mange år.

Er nygjerrig;

Det gjør det veldig mye enklere å komme seg inn på siden når man ikke har pcen foran seg.

Det funker jo brukbart sånn som det er, men ville blitt betraktelig bedre tapatalk!

Hvorfor mener du det? (mener det godt, bare spør!)

Mvh

Bernt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Veit godt hva det er , men jeg tviler på at vi kommer til å aktivtere det her på FS med det første.

Siten er mobil og nettbretttilpasset og burde fungere.

Tapatalk gjør at vi må vedlikeholdet enda en plattform, sikkehetsoppdatere, og så er det dette med reklame. Vi har ikke kontroll.

Vet at vi kjører det på FFS, men det henger tilbake mange mange år.

Er nygjerrig;

Det gjør det veldig mye enklere å komme seg inn på siden når man ikke har pcen foran seg.

Det funker jo brukbart sånn som det er, men ville blitt betraktelig bedre tapatalk!

Hvorfor mener du det? (mener det godt, bare spør!)

Mvh

Bernt

Ah, kan skjønne det med sikkerhet og at det krever en del mer å ha kontroll på! :-)

Fordelene med Tapatalk (Min mening) er jo at det blir enda mer mobiltilpasset enn det er i dag. Lettere å finne "siste post", lettere/kjappere å ble gjennom de forskjellige underforumene. Mener å huske at man også kan velge å abbonere på de underforumene man syntes er viktig (Her kan jeg ta feil). Det er jo noen fordeler, finnes sikkert mange flere men kommer ikke på mer i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.